Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:07:27 Jäseniä 70 Vierailuja 9 205 Medioita 928

Kanava Paint-taiteelle. Paint-taide ei kuole koskaan!

pippeli pippeli
Vitsillinen sarjakuva 10 Vitsillinen sarjakuva 10
beer cunt beer cunt
Monskuulle, jos kelpaa Monskuulle, jos kelpaa
milkshake milkshake
aku ankan kakka onklema aku ankan kakka onklema
Onglema Onglema
Spurdo-Kalevala osa 2 Spurdo-Kalevala osa 2
tyyny tyyny
Niin maukaksea viinaa Niin maukaksea viinaa
raksapulsu ja ipa raksapulsu ja ipa
mad sheeiit mad sheeiit
Kiihkeä hetki. Kiihkeä hetki.
Gronttia Metsästämässä 1 Gronttia Metsästämässä 1
Pytylle wcsaan (2010) Pytylle wcsaan (2010)
menetetyt 500 euroa menetetyt 500 euroa
Hyvää itsenäisyys päivää Hyvää itsenäisyys päivää
hail! hail!
Jyrki the vahinkorasistinen K-kauppias Spin-offit Jyrki the vahinkorasistinen K-kauppias Spin-offit
Unelomojen lupu setä Unelomojen lupu setä
Vain muutaman venakon tähden Vain muutaman venakon tähden
Taimi Karhunkämmen. Taimi Karhunkämmen.
Apu repairs Apu repairs
kuusta katsottuna kuusta katsottuna
 834 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
07.04.2024 18:13:04
[ + 6 - | ]

kikki pls

[69635] [kikki_pls.png] [0.05 MB] [588x431] [] []
kikki_pls.png

kikki hiiri

 · 

dola

 · 

zyklon b

07.04.2024 19:11:54
#612822 [+-] Piilota Suosittele

Minulla taitaa olla kaikki nämä Possukassin Kikkipliisit jonkun vanhan koneen kovalevyllä, mutta en pääse siihen sisälle, ilmeisesti siksi että siinä on Windows. Onko jollakulla hyvää neuvoa, että miten sitä pääsee tutkimaan?

18.09.2025 17:42:45
#717764 [+-] Piilota Suosittele

>>612822
Nekromantiaa, mutta jossei oo kryptattu, ni tee sopivan kokosesta muistitikusta hotbuuttaava Linux. Tikku kiinni koneeseen ja päälle. BIOS:sta boottijärjestys niin, että tikku ekana tai koneesta riippuen hakkaa F8:ia käynnistyksen yhteydessä. Nettiyhteyden näihi romuihin saa vaikka puhelimen USB-tetheröinnillä, joten filut saa talteen vaikka pilvipalveluun suoraan.

18.09.2025 17:56:30
#717770 [+-] Piilota Suosittele

>>717764 Tiedän windowsin salasanan sille kovalevylle, mutta itse kone on rikki. Minulla on sille kovalevylle lukija/terminaali/vaimiksisitäkutsutaan ja sen saa USB-porttiin kiinni, mutta siihen loppuu tietotaito.

[ 3 viestiä | ]