Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:07:27 Jäseniä 70 Vierailuja 9 223 Medioita 928

Kanava Paint-taiteelle. Paint-taide ei kuole koskaan!

Läski Paska vaihtaa sukupuolta Läski Paska vaihtaa sukupuolta
kelan vastaan otolla kelan vastaan otolla
tärpätti ribul tärpätti ribul
Karvalakki apu Karvalakki apu
Matti the antiturri Matti the antiturri
Tyrones dream... Tyrones dream...
Naisen logiikka. Naisen logiikka.
lapsille lahjoja lapsille lahjoja
11 11
Taidetta Taidetta
es-power es-power
Jyrki the vahinkorasistinen K-kauppias Spin-offit Jyrki the vahinkorasistinen K-kauppias Spin-offit
Pop Team Gondola! Pop Team Gondola!
hyvää perjan taita hyvää perjan taita
piirrustus kilpailu piirrustus kilpailu
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
Nakuankka suihkussa Nakuankka suihkussa
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 17 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 17
hannu sedän sydän huolet hannu sedän sydän huolet
Emma Emma
aku on varas aku on varas
Ehkä? Ehkä?
Unelmien mies. Unelmien mies.
Retki rannalla. Retki rannalla.
 834 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
07.04.2024 18:13:04
[ + 6 - | ]

kikki pls

[69635] [kikki_pls.png] [0.05 MB] [588x431] [] []
kikki_pls.png

kikki hiiri

 · 

dola

 · 

zyklon b

07.04.2024 19:11:54
#612822 [+-] Piilota Suosittele

Minulla taitaa olla kaikki nämä Possukassin Kikkipliisit jonkun vanhan koneen kovalevyllä, mutta en pääse siihen sisälle, ilmeisesti siksi että siinä on Windows. Onko jollakulla hyvää neuvoa, että miten sitä pääsee tutkimaan?

18.09.2025 17:42:45
#717764 [+-] Piilota Suosittele

>>612822
Nekromantiaa, mutta jossei oo kryptattu, ni tee sopivan kokosesta muistitikusta hotbuuttaava Linux. Tikku kiinni koneeseen ja päälle. BIOS:sta boottijärjestys niin, että tikku ekana tai koneesta riippuen hakkaa F8:ia käynnistyksen yhteydessä. Nettiyhteyden näihi romuihin saa vaikka puhelimen USB-tetheröinnillä, joten filut saa talteen vaikka pilvipalveluun suoraan.

18.09.2025 17:56:30
#717770 [+-] Piilota Suosittele

>>717764 Tiedän windowsin salasanan sille kovalevylle, mutta itse kone on rikki. Minulla on sille kovalevylle lukija/terminaali/vaimiksisitäkutsutaan ja sen saa USB-porttiin kiinni, mutta siihen loppuu tietotaito.

[ 3 viestiä | ]