Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:07:27 Jäseniä 70 Vierailuja 9 405 Medioita 928

Kanava Paint-taiteelle. Paint-taide ei kuole koskaan!

Peloton sotapäällikkö M'Bantuve Peloton sotapäällikkö M'Bantuve
puna hilkka sarja elo kuva puna hilkka sarja elo kuva
happiest moment of your life happiest moment of your life
PAM PAM
Päivän propaganda-annos. Luolastosta ilman reseptiä. Päivän propaganda-annos. Luolastosta ilman reseptiä.
Eeppiset paint taitoni ilman piirtoalustaa (Naurikseen tehty oc) Eeppiset paint taitoni ilman piirtoalustaa (Naurikseen tehty oc)
Vitsillinen sarjakuva 9 Vitsillinen sarjakuva 9
Finni Finni
Goobyn hattu Goobyn hattu
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 1 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 1
Big Lez Big Lez
Piilos leikki taide teos (2010) Piilos leikki taide teos (2010)
vakoilu vakoilu
world war niggers world war niggers
Niin maukaksea viinaa Niin maukaksea viinaa
aku sedä aku sedä
Kebabhuumoria 1-6 (Realisti) Kebabhuumoria 1-6 (Realisti)
uncle dolan uncle dolan
Diileri Diileri
Seksin jälkeen. Seksin jälkeen.
Eka naurunappula mediani Eka naurunappula mediani
Jeesus jälleen. Jeesus jälleen.
paint joulukalenteri luukku 3 paint joulukalenteri luukku 3
voodoo fail voodoo fail
 1 119 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.42 MB, 1 tiedosto
19.12.2020 01:02:31
[ + 12 | ]
👑 Plussatuin 19.12.2020.

paint-joulukalenteri luukku 19

[50500] [luolaston-joulu-19-png.png] [0.42 MB] [1845x925] [] []
luolaston-joulu-19-png.png

joulukalenteri

(69)
19.12.2020 11:19:06
#421584 [+-] Piilota Suosittele

>>421505
joka on väärässä ajassa. toinen pakollinen VHS kellojen aikaan oli mikrojen kellot! Miksi? Ja nyt mun uunissa on kello!! MIKSI!
ja jos niitä ei (vaikeasti) laita oikeaan aikaan ne joko vilkkuu tai on väärässä ajassa. miksi.... mää kysyn miksi

19.12.2020 14:18:16
#421632 [+-] Piilota Suosittele

>>421569
Tuossa Elisan vittuboxissa hyvä kun on edes valo. Ja dvd-/blu-ray -soittimissa joskus katselin, että näytöllä (en muista oliko kelloja niissäkään) varustetusta vekottimesta sai maksaa 4 kertaa enemmän kuin ilman näyttöä, joten eipä tarvitse arvailla kumpi on.
Muistelisin, että joskus noin 10+ vuotta sitten tallentavassa digiboxissa olisi ollut myös kello, mutta sitten tuli siirryttyä Elisa Viihteeseen ja boxi kadotettiin jossain vaiheessa.

>>421584
Ihan on oikeassa ajassa, kuten mikroaaltouunin kellokin.
VHS:n kellossa kyllä on joku bugi, että se juoksee minuutin todellista nopeammin ja siksi "kellojen kääntöön" mennessä se on aina kelannut itsensä jonkun 6+ minuuttia edelle todellista kellonaikaa.

19.12.2020 14:45:25
#421656 [+-] Piilota Suosittele

>>421632
Vanha Topfield jääny tuohon jos joskus tarttis nauhottaa jotaki, mut nyt ku yritin niin sehän ei toiminukkaan enää. No välillä ku käyttää päällä niiin pysyy ajassa. Vissiin vähän huonompi kello sisällä, ku jätättää muutaman minuutin aika nopeeta...

19.12.2020 16:58:33
#421707 [+-] Piilota Suosittele

Saatanan Lumiukko! Ei ole joulu riemuinen enään sen jälken vaan muistaa vaan, että hetken kestää elämä sekin synkkä ja ikävä.

Mutta hienot yksityiskohdat tässä luukussa.

[ 12 viestiä | ]