LOL. Ensinnäkään en määritellyt kuka sanoo, vaan sinä teit sein.
TUPLALOL Ihmiset hyväksyvät ja pitävät normina paljon sellaista viitekehyksensä sisäpuolelta tulevaa, joka sen ulkopuolelta tullessa koetaan loukkaavana.
Rasismia on ennen kaikkea mamun laittaminen jonottamaan asuntoa niin kuin muutkin, laittaminen tasa-arvoiseen asemaan työpaikkojen ja koulutuspaikkojen hauissa, saati jos odottaa elävän ja olevan ihmisiksi muiden lailla.
[
9 viestiä
|
]
⭰
Juhannus.
nazi tyrone feat slayers
Sonjat lempipuuhissaan 2
Ultimaattinen Paint-sarjakuva
Armeijassa.
Munasaannokset
Varas.
Taivaassa on ruuhkaa.
Spurdo-Kalevala osa 1
Neponen
DrHansAsbergin päivä.
Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora)