Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:07:27 Jäseniä 70 Vierailuja 9 408 Medioita 928

Kanava Paint-taiteelle. Paint-taide ei kuole koskaan!

Juhannus. Juhannus.
nazi tyrone feat slayers nazi tyrone feat slayers
Sonjat lempipuuhissaan 2 Sonjat lempipuuhissaan 2
Ultimaattinen Paint-sarjakuva Ultimaattinen Paint-sarjakuva
Armeijassa. Armeijassa.
Munasaannokset Munasaannokset
Varas. Varas.
Taivaassa on ruuhkaa. Taivaassa on ruuhkaa.
Spurdo-Kalevala osa 1 Spurdo-Kalevala osa 1
Neponen Neponen
DrHansAsbergin päivä. DrHansAsbergin päivä.
Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora) Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora)
SIREEK SIREEK
Vitsillinen sarjakuva 6 Vitsillinen sarjakuva 6
polkupyörä polkupyörä
mämmi mämmi
raksapulsu ja ipa raksapulsu ja ipa
Syksy? Syksy?
Nörtin Joulu Nörtin Joulu
Emma Emma
Iines no Iines no
Suuri Paint-foorumiseikkailu Suuri Paint-foorumiseikkailu
legendaarista legendaarista
nakuankka suihkussa 5 nakuankka suihkussa 5
 1 469 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto
09.02.2019 14:03:45
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 09.02.2019.
👑 Katsotuin 09.02.2019.

AR - Anonyymit Rasistit

[24098] [AR---Anonyymit-Rasistit-(Realisti,-la-10.3.2012).png] [0.09 MB] [640x1911] [] []
AR---Anonyymit-Rasistit-(Realisti,-la-10.3.2012).png

naurunappula

(682)  · 

realisti

(14)  · 

paint

(334)  · 

rasisti

(77)
09.02.2019 16:08:52
#157498 [+-] Piilota Suosittele

>>157471
NN aikaan jos sano että monikulttuurisuus ei oo ehkä vaan rikkautta niin oli natsi tai vähintään rasisti.

ps. neekerit uuniin, ei sinne poltettavaks vaan polttoaineeks niin on jotain hyötyä

09.02.2019 20:26:24
#157596 [+-] Piilota Suosittele

157568

LOL. Ensinnäkään en määritellyt kuka sanoo, vaan sinä teit sein.

TUPLALOL
Ihmiset hyväksyvät ja pitävät normina paljon sellaista viitekehyksensä sisäpuolelta tulevaa, joka sen ulkopuolelta tullessa koetaan loukkaavana.

10.02.2019 20:36:12 | 20:37:36
#158037 [+-] Piilota Suosittele

>>157814

Lasten kanssa inttäminen on keskimäärin urheiluun käypä laji, mutta ultimaattisesti turhaa.

@Volmari85 (henkinen neekeripoika) :D

edit: korjattu "ultimaattisesti" sanan kirjoitusasu

14.04.2024 18:17:41
#614326 [+-] Piilota Suosittele

Rasismia on ennen kaikkea mamun laittaminen jonottamaan asuntoa niin kuin muutkin, laittaminen tasa-arvoiseen asemaan työpaikkojen ja koulutuspaikkojen hauissa, saati jos odottaa elävän ja olevan ihmisiksi muiden lailla.

[ 9 viestiä | ]