Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:07:27 Jäseniä 70 Vierailuja 9 227 Medioita 928

Kanava Paint-taiteelle. Paint-taide ei kuole koskaan!

Turribussi 2011 Turribussi 2011
Aktiivimallin uhri. Aktiivimallin uhri.
WW2 WW2
aku tapaa munamiehen aku tapaa munamiehen
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 15 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 15
budjettiluukku22 &lumen budjettiluukku22 &lumen
Paint-Taide Paint-Taide
seksi kumppani seksi kumppani
hyvää mediaa hyvää mediaa
ulostuskuva ulostuskuva
paska sarjis (Mursuttaja, ke 11.12.2013) paska sarjis (Mursuttaja, ke 11.12.2013)
Dolan lyö (alk.per. nimi ei tiedossa) Dolan lyö (alk.per. nimi ei tiedossa)
Huomiohuora Huomiohuora
läski paskan velienpojat 1-2 (garlbarks) läski paskan velienpojat 1-2 (garlbarks)
Steriilisaatio. Steriilisaatio.
Läski Paska menee töihin Läski Paska menee töihin
dolan ja scroodge dolan ja scroodge
tyrone trollaa tyrone trollaa
Hyvää joulua Hyvää joulua
ilmainen lounas ilmainen lounas
pako viemäriin pako viemäriin
Typerä finjävel! Typerä finjävel!
Honkler History XD Honkler History XD
Vitsillinen sarjakuva 8 Vitsillinen sarjakuva 8
 1 479 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 12.08.2018 16:02:24
[ + 21 - | ]
👑 Plussatuin 12.08.2018.

Muistelua viskilasin ääressä.

[15948] [vaimo.png] [0.11 MB] [672x3325] [] []
vaimo.png

vaimo

(72)  · 

tissit

(1669)  · 

viski

(24)  · 

avioliitto

(10)  · 

vankila

(47)
12.08.2018 18:14:27
#82803 [+-] Piilota Suosittele

>>82791 Miksi ei? Eikö sinulla koskaan käynyt mielesttä että olisi kiva nähdä joku vitsi sarjakuvana? Itsellä monesti, jo lapsena tykkäsin sarjakuvista ja vitseistä. Ja toivoin että joku kuvittaisi vitsejä sarjakuviksi. Ja en nyt meinaa sitä fingerboria (oikeesti, en tykkää siitä sarjiksesta yhtään), vaan oikeesti hauskoja sarjiksia.

12.08.2018 18:20:26
#82807 [+-] Piilota Suosittele

>>82803
Meinasin vain että miksi vain ja ainoastaan noita oikein kiertäneitä ns. wanhoja juttuja. :3
Tykkään itsekin kuvittaa/lukea kuvitettua aiemmin tekstipohjaista juttua.
Fingerpori on mielekäs usealla tasolla.

12.08.2018 19:26:51
#82852 [+-] Piilota Suosittele

>>82807 Itse en tykkää fingerborista koska: piirtotyyli ei miellytä mua ja monesti vitsit on tosi laimeita, tai ne liittyy jollakin tavalla historiaan jolloin pitää tosissaa miettiä että mitä sillä meinataan ja se minusta syö jo itse vitsin arvoa. Uusia vitsejä ei nykypäivänä joka suunnasta pomppaa. Jos sulla on vitsejä/ideoita mitä pitäis toteuttaa, otan toki ilolla vastaan.

14.08.2018 00:36:45
#83165 [+-] Piilota Suosittele

>>82852
Itse en oo yllättävää kyllä tarvinnut etsiä selityksiä niihin historiaan viittaaviin strippeihin; en oo erityisesti lähihistoriasta kiinnostunut mutta ilmeisesti tullut jonkun muun ohessa absorboitua infoa. Muutamaan popkulttuuriin viittaavia oon joutunut kyseleen muilta. :3
Itellä on käynyt välillä mielessä kuvasarjoittaa jotain netin kaskuja/hauskoja sananvaihtoja yms. mutta en oo saanut pitkään aikaan tartuttua kynään 5min pidenpään.
Ei siis niin että tarkoittasin että sun pitää piirtää niistä, mutta imo jostain greentexteistä jne on käyttistä jos tahtoo. :3

14.08.2018 03:46:27
#83171 [+-] Piilota Suosittele

>>83165
Joo. Mua ei taas kaskut kiinnosta. :) piirrän siitä mistä itse olen halunnu piirtää ja se ilmeisesti toimii. En tykkää piirtää surullisia sarjiksia tai pitkiä tarinoita.

[ 10 viestiä | ]