Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 11:19:33 Jäseniä 52 Vierailuja 10 721 Medioita 1131

[m=median id]

Hyi vitun vittu Hyi vitun vittu
papukaijamerkki papukaijamerkki
Keskiviikon cocktail Keskiviikon cocktail
Kys Kys
Kehote Kehote
Lässytys22 Lässytys22
Huutonaurua Huutonaurua
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Dogs are dumb :D Dogs are dumb :D
Dumb dog :D Dumb dog :D
K E W L K E W L
Mielipiteesi Luolaston käyttäjistä? Mielipiteesi Luolaston käyttäjistä?
Woah! Woah!
Kuva ei tarvitse otsikkoa Kuva ei tarvitse otsikkoa
Näinköhän Näinköhän
Olen aivan samaa mieltä Olen aivan samaa mieltä
Purr purr >:3 Purr purr >:3
Nautings Nautings
niin, olenhan älykkö niin, olenhan älykkö
Have fun! Have fun!
Kisukommentti Kisukommentti
Ei neekereille -kieltotaulu Ei neekereille -kieltotaulu
Allahin suunnitelma Allahin suunnitelma
Ikkunantakuinen "oh no" Ikkunantakuinen "oh no"
 819 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto
22.03.2024 18:49:22
[ + 5 - | ]

Ohje

[69064] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [1019x938] [] []
tiedosto.jpg

jutku

(89)  · 

homer

(38)  · 

juutalainen

(178)  · 

kuvakommentti

(290)  · 

jews

(12)
22.03.2024 19:39:52
#608218 [+-] Piilota Suosittele

>>608209
Eli älä puolustaudu terroristeilta? No sehän on selvää. Juutalaiset ovat erittäin rasistista porukkaa, siinä missä me muut länsimaalaistuneet suorastaan massahaalimme potentiaalisia terroristeja ja murhaajia tänne.

Kaikki palestiinalaiset pitäisi tappaa, koska sieltä kasvaa heti uusi terroristisolu vaikka hamas tuhottaisiin.

22.03.2024 19:48:58 | 19:49:54
#608223 [+-] Piilota Suosittele

>>608218
Ei se Hamas myöskään poistu vaikka Gazan tuhottais. Isoimmat pamput ole sinne jäänyt kun tivoli alkoi

Jasser Arafat piti aikoinaan edes jotain rotia, vaikka mikään pyhimys sekään ollut

23.03.2024 22:04:05
#608661 [+-] Piilota Suosittele

Juutalaiset sanovat: tappakaa naiset, lapset, vanhukset ja mieluusti eläimetkin, jos heillä sellaisia on.

Minun on helppoa olla hiukan eri mieltä.

24.03.2024 02:04:06
#608780 [+-] Piilota Suosittele

>>608223
Mossad hoitaa isoimmat pamput, kesti siinä sitten tunti, vuosi, tai vuosikymmen. Natseja kaappasivat vielä 70-luvulla, ja myös edelleen lähinnä etelä-Amerikasta vain hirttääkseen.

Natseja ei ole paljoa jäljellä, mutta niitä metsästävät silti.

[ 7 viestiä | ]