Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 11:19:33 Jäseniä 52 Vierailuja 10 716 Medioita 1131

[m=median id]

Duncan Mills -kuvakommentti Duncan Mills -kuvakommentti
Rotupuhtaus Rotupuhtaus
Siitäs saat >:3 Siitäs saat >:3
Oksettaa! Oksettaa!
Yllätys! :3 Yllätys! :3
rage face rage face
Amerigan badriooddi :DDD Amerigan badriooddi :DDD
Älykääpiö Älykääpiö
Nikke Knatterton -kuvakommentti Nikke Knatterton -kuvakommentti
Ihan oma syy Ihan oma syy
Melkein vakuutti Melkein vakuutti
Vittu Fry sua saa aina hävetä Vittu Fry sua saa aina hävetä
Deal with it Sale Deal with it Sale
Asia kunnossa Asia kunnossa
Kuopion Yliopistollinen eläinlääkintäaSema Kuopion Yliopistollinen eläinlääkintäaSema
Tein vaakunan mieluummin kivoista asioista ;3 Tein vaakunan mieluummin kivoista asioista ;3
Naamapalmupalmu Naamapalmupalmu
kuvakommentti kuvakommentti
Dumb dog :D Dumb dog :D
suvakki suvakki
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
Kuvakommentti Kuvakommentti
Assburger Assburger
Party like Slayjer. Party like Slayjer.
 819 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto
22.03.2024 18:49:22
[ + 5 - | ]

Ohje

[69064] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [1019x938] [] []
tiedosto.jpg

jutku

(89)  · 

homer

(38)  · 

juutalainen

(178)  · 

kuvakommentti

(290)  · 

jews

(12)
22.03.2024 19:39:52
#608218 [+-] Piilota Suosittele

>>608209
Eli älä puolustaudu terroristeilta? No sehän on selvää. Juutalaiset ovat erittäin rasistista porukkaa, siinä missä me muut länsimaalaistuneet suorastaan massahaalimme potentiaalisia terroristeja ja murhaajia tänne.

Kaikki palestiinalaiset pitäisi tappaa, koska sieltä kasvaa heti uusi terroristisolu vaikka hamas tuhottaisiin.

22.03.2024 19:48:58 | 19:49:54
#608223 [+-] Piilota Suosittele

>>608218
Ei se Hamas myöskään poistu vaikka Gazan tuhottais. Isoimmat pamput ole sinne jäänyt kun tivoli alkoi

Jasser Arafat piti aikoinaan edes jotain rotia, vaikka mikään pyhimys sekään ollut

23.03.2024 22:04:05
#608661 [+-] Piilota Suosittele

Juutalaiset sanovat: tappakaa naiset, lapset, vanhukset ja mieluusti eläimetkin, jos heillä sellaisia on.

Minun on helppoa olla hiukan eri mieltä.

24.03.2024 02:04:06
#608780 [+-] Piilota Suosittele

>>608223
Mossad hoitaa isoimmat pamput, kesti siinä sitten tunti, vuosi, tai vuosikymmen. Natseja kaappasivat vielä 70-luvulla, ja myös edelleen lähinnä etelä-Amerikasta vain hirttääkseen.

Natseja ei ole paljoa jäljellä, mutta niitä metsästävät silti.

[ 7 viestiä | ]