Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 11:19:33 Jäseniä 52 Vierailuja 10 721 Medioita 1131

[m=median id]

Olen kotona Olen kotona
no mikä ettei no mikä ettei
Hyödyllinen kortti Hyödyllinen kortti
Ei huono! Ei huono!
Jesus Christ how horrifying Jesus Christ how horrifying
Tässä on Tyhmä-Antero Tässä on Tyhmä-Antero
Kuvakommentti Kuvakommentti
Kuvakommentti Kuvakommentti
kirahvi kirahvi
thpooky thpooky
Kuvakommentti Kuvakommentti
Mikki Hiiri hupsuttelee Mikki Hiiri hupsuttelee
kora LLA on asiaa kora LLA on asiaa
HUUDISDA HUUDISDA
Ohmy Ohmy
lol apua lol apua
Mahdollinen kuvakommentti Mahdollinen kuvakommentti
Mikään ei poista mitään Mikään ei poista mitään
Emme menettäneet mitään Emme menettäneet mitään
/ __ \ / __ \
Jotai Jotai
Euphoric thinking Euphoric thinking
Ismon sormipyssyt Ismon sormipyssyt
Psyyke facereveal Psyyke facereveal
 819 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto
22.03.2024 18:49:22
[ + 5 - | ]

Ohje

[69064] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [1019x938] [] []
tiedosto.jpg

jutku

(89)  · 

homer

(38)  · 

juutalainen

(178)  · 

kuvakommentti

(290)  · 

jews

(12)
22.03.2024 19:39:52
#608218 [+-] Piilota Suosittele

>>608209
Eli älä puolustaudu terroristeilta? No sehän on selvää. Juutalaiset ovat erittäin rasistista porukkaa, siinä missä me muut länsimaalaistuneet suorastaan massahaalimme potentiaalisia terroristeja ja murhaajia tänne.

Kaikki palestiinalaiset pitäisi tappaa, koska sieltä kasvaa heti uusi terroristisolu vaikka hamas tuhottaisiin.

22.03.2024 19:48:58 | 19:49:54
#608223 [+-] Piilota Suosittele

>>608218
Ei se Hamas myöskään poistu vaikka Gazan tuhottais. Isoimmat pamput ole sinne jäänyt kun tivoli alkoi

Jasser Arafat piti aikoinaan edes jotain rotia, vaikka mikään pyhimys sekään ollut

23.03.2024 22:04:05
#608661 [+-] Piilota Suosittele

Juutalaiset sanovat: tappakaa naiset, lapset, vanhukset ja mieluusti eläimetkin, jos heillä sellaisia on.

Minun on helppoa olla hiukan eri mieltä.

24.03.2024 02:04:06
#608780 [+-] Piilota Suosittele

>>608223
Mossad hoitaa isoimmat pamput, kesti siinä sitten tunti, vuosi, tai vuosikymmen. Natseja kaappasivat vielä 70-luvulla, ja myös edelleen lähinnä etelä-Amerikasta vain hirttääkseen.

Natseja ei ole paljoa jäljellä, mutta niitä metsästävät silti.

[ 7 viestiä | ]