Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 11:19:33 Jäseniä 52 Vierailuja 10 693 Medioita 1131

[m=median id]

Yläfemma Yläfemma
Sarkasmi Sarkasmi
Ismon sormipyssyt Ismon sormipyssyt
En voi hyvin En voi hyvin
Badum tss Badum tss
papukaijamerkki papukaijamerkki
Ei toimi kissoilla Ei toimi kissoilla
Hyödyllinen kortti Hyödyllinen kortti
excellente excellente
evry day evry day
En saa unta En saa unta
Rohkealle suomalaiselle Rohkealle suomalaiselle
Pahaa ruokaa Pahaa ruokaa
do you have mämmi? do you have mämmi?
Ei ole keneltäkään pois Ei ole keneltäkään pois
Kliimaksin lahjoittaja Kliimaksin lahjoittaja
Tyhmää Tyhmää
Pärähti perunat original Pärähti perunat original
Kikki Hiiri Kikki Hiiri
Nauravat kisset Nauravat kisset
Höhö :D Höhö :D
mo.png (pe 21.9.2012) mo.png (pe 21.9.2012)
painu vittuun peniksesi kanssa painu vittuun peniksesi kanssa
Luolasto Luolasto
 739 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto
07.09.2020 14:53:43
[ + 5 | ]

Decent

[47358] [decent.jpg] [0.02 MB] [400x400] [] []
decent.jpg

07.09.2020 23:14:51 | 23:15:55
#385312 [+-] Piilota Suosittele

>>385124
Herravvuanna elokuussa 2018 minuun iski helvetillinen eturauhastulehdus.
Kävin lekurissa testeissä ja sitten urologilla leikkimässä valaisinta ja myös sykkivää sähkömunaa.

Söin yhtä jos toista pilleriä.

Ensin alkuun kävin asiakkailla myymässä juttuja huutaen helvettiä hotellissa yöllä. Ja konttorilla helvetin kovilla neukkarituoleilla istumassa niin, että perse, kyrpä, vasen kives ja vasen reisi meinasivat räjähtää.

Oli siirryttävä vähitellen enemmän ja enemmän etätöihin sitten kipujen, särkyjen ja kusijuoksun vuoksi, mutta jatkoin duunia ja ylipitkiä päiviä.
Iltaisin tilanne oli aikalailla yhtä helvettiä.

Mutta sittemmää jossain lokakuun paikkeilla löysin Netflixistä Trailer Park Boysin. Olin pätkää sieltä täältä nähnyt joskus, mutta en oikeasti katsonut katsonut koskaan. Eka jakso oli, että mitä vittua, katsoisko lisää, niin sun näin. Mutta kun persekiveskyrpä huusi hoosiannaa ja TP Boysin leppoinen ja mukava alkuintro soi niin rauhoittavasti, niin lisää vaan...

Ja sitten niitä katsottiin joka saatanan ilta töiden jälkeen, venyteltiin, vedettiin pillereitä ja luontaistuotteita yhtä sun toista ja mömmöihin meni joku 150-200 euroa kuukaudessa. Mutta Trailer Park Boysin tunnari rauhoitti iltaisin ihmisen mieltä ja lisää jaksoja - ja kaiken kivun keskeltäkin pakko oli nauraa välillä jätkien touhua. Loistavaa kamaa.
Etenkin kun pari tyyppiä muistutti ulkoisesti ja osittain touhuiltaan entisiä työkavereita ja toisaalta siitä trailer park -touhusta tuli maaseudulta parit sukulaisetkin mieleen.

Elämä olisi ollut paljon ikävämpää ilman Trailer Park Boysia.

PS. Keväällä 2019 olin jo siinä kunnossa, että lähdin keväällä Puolaan lomalle ja paikat tykkäsivät Puolan lämmöstä ja lämpimästä ilmapiiristä. Sieltä takaisin konttorille perehdyttämään uutta alaista.

[ 9 viestiä | ]