Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Kohina Kohina
Luolastolaiset morottaa kadulla Luolastolaiset morottaa kadulla
Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
Jimbon kotivideo Jimbon kotivideo
@Spikanor @Spikanor
Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3 Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3
hapsi_ ja Tyhmä-Antero hapsi_ ja Tyhmä-Antero
Turpille lisävaruste Turpille lisävaruste
7evill 7evill
Hapsi teki laulun pihvistä ja musta Hapsi teki laulun pihvistä ja musta
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Piirsin kännissä mulkun Piirsin kännissä mulkun
Pizzaperjantai Pizzaperjantai
Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit
SecretMetallin päivähommat SecretMetallin päivähommat
Nyt vittu jätkät Nyt vittu jätkät
Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D
Valupertti opastaa poikia töihin Valupertti opastaa poikia töihin
Nagiksen leima Nagiksen leima
NN vs luolasto NN vs luolasto
Luolastolaisten lauantai ilta Luolastolaisten lauantai ilta
Riffe hapoissa Riffe hapoissa
Nössö Nössö
 323 näyttökertaa, 6 viestiä, 6.08 MB, 5 tiedostoa
04.06.2026 04:39:47
[ + 0 | ]

Jotenkin suunnilleen näin 2/2

[88621] [tiedosto_1.png] [2.65 MB] [880x1212] [] []
tiedosto_1.png
[88620] [tiedosto_2.png] [2.64 MB] [880x1212] [] []
tiedosto_2.png
[88619] [tiedosto_3.jpg] [0.24 MB] [1024x559] [] []
tiedosto_3.jpg
[88618] [tiedosto_4.jpg] [0.28 MB] [1024x559] [] []
tiedosto_4.jpg
[88617] [tiedosto_5.jpg] [0.27 MB] [1024x559] [] []
tiedosto_5.jpg

hapsi

(209)  · 

valupertti

(86)  · 

mielisairaus

(55)
05.06.2026 05:47:41
#756797 [+1] Piilota Suosittele

>>756684
Niihän siinä biisissä vähän annettiin ymmärtää vaikka ei välttämättä ymmärretty antaa.

>>756700
Paskat ole, itte piirsin.

>>756724
Miinusta ittes :D Sitäpaitti lisään sut taas seuraavaan biisiini. Ite asiassa taidan tehdä susta siihen päätähden.. hmmmhh... uuuhhh uwuuuu.. vaikka jotenki näin

Graniitti istuu koneella
Miettii ankeita juttuja
Ei auta edes hinkata
Löysää kullia

Luolastossa innostuu
Pihvin kuvista vahvistuu
Sillä kukapa ei haluaisi
Tissipoikien kyrpiä katsella...

[ 6 viestiä | ]