Perustaja Mr_Pihvi

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.11.2019 05:05:21 Jäseniä 7 Vierailuja 1 417 Medioita 181

Fingerpori

Hyvä kysymys Hyvä kysymys
Kissan ongelma Kissan ongelma
Asko Asko
Kaikkien kebabista pitävien valtias Kaikkien kebabista pitävien valtias
jaksuhail jaksuhail
Liitonarkki Liitonarkki
Maksuton taksi työttömille Maksuton taksi työttömille
Venäjän armeija Venäjän armeija
Trollibussi Trollibussi
Fingerpori Fingerpori
Perussuomalainen Perussuomalainen
Kamala kohtalo! Kamala kohtalo!
Fingerpori Fingerpori
Teen Tolppasesta lipaston :D Teen Tolppasesta lipaston :D
Antoi ylen kakkoseen Antoi ylen kakkoseen
huippuimuri huippuimuri
Stalin on runkkari Stalin on runkkari
Pavuista jauhava kahvinkeitin Pavuista jauhava kahvinkeitin
kassilohi kassilohi
Arja Laine Arja Laine
Fingerpori Fingerpori
Fingerpori Fingerpori
Tyhmää Tyhmää
Muista Anoa Muista Anoa
 1 376 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto
22.03.2021 16:54:08
[ + 11 - | ]
👑 Katsotuin 22.03.2021.

kannatus

[52555] [fingerpori.png] [0.56 MB] [1080x732] [] []
fingerpori.png

perussuomalaiset

(81)  · 

fingerpori

(174)  · 

pääministeri

(45)  · 

corona

(79)
22.03.2021 18:25:23
#449926 [+-] Piilota Suosittele

Vihervassareilla on pelko perseessä kun persut on suosituin puolue. Hallitus on kyllä mokaillut huolella että se kärsii tulevissa paikallis ja eduskuntavaaleissa. Muistakaapa aikaa kun vihreet oli pikkupuolue ja eduskuntaa oli vaikea päästä. Kohta ovat taas poissa kun muutkin puolueet ajaa samoja ideoita. Kommarit ovat olleet aina vitsi. Ei maapallolla ole enää varsinaista kommunista valtiota. Ovat todenneet demokraattisen paremmaksi.

22.03.2021 18:36:28
#449929 [+1] Piilota Suosittele

Tältä osin olemme saapuneet tilanteeseen, missä miltään osin harkitaan toimenpiteitä joiltain osin. Siltä osin myöhemmin osaamme sanoa pohditaanko rajotuksia näiltä osin

23.03.2021 08:16:49
#450019 [+1] Piilota Suosittele

Coronaa tipultetiin suomeen ihan kivaan tahtiin. Ei tarkastuksia, ei vaatimuksia. Ei karanteenia. Hih. Ja siten täten teemme nyt näin koska se on näin ja noin koska me tehtiin näin ja noin.

[ 3 viestiä | ]