Perustaja Mr_Pihvi

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.11.2019 05:05:21 Jäseniä 7 Vierailuja 1 417 Medioita 181

Fingerpori

Nopeuskamera Nopeuskamera
Panseksuaali Panseksuaali
Fingerpori Fingerpori
Junamuseo Junamuseo
evästeet evästeet
Mustille piikki Mustille piikki
hyvejä fingerporeja 2 hyvejä fingerporeja 2
SM-suunnistus SM-suunnistus
Hyvä kysymys Hyvä kysymys
Fingerpori Fingerpori
Fingerpori Fingerpori
natseja vastaan natseja vastaan
Fingerpori Fingerpori
mikki ja mustakaapu mikki ja mustakaapu
Fingerpori Fingerpori
Stalin on runkkari Stalin on runkkari
Politiikka Politiikka
huippuimuri huippuimuri
grillaus grillaus
Fingerpori Fingerpori
Paperitollot Paperitollot
Mökötys Mökötys
Ihana nainen Ihana nainen
@Hapsi_ autokaupoilla :D @Hapsi_ autokaupoilla :D
 1 134 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.22 MB, 2 tiedostoa
13.02.2022 13:48:19
[ + 5 | ]

Jarlaa

[61674] [tiedosto-1.jpg] [0.1 MB] [720x217] [] []
tiedosto-1.jpg
[61673] [tiedosto-2.jpg] [0.12 MB] [1080x734] [] []
tiedosto-2.jpg

fingerpori

(174)  · 

jarla

(6)
13.02.2022 15:15:44
#547372 [+2] Piilota Suosittele

Käsittääkseni ne vaati että polttoainevero on puolitettava, ei hinta. Mutta enhän toki minä ole Jarlan tai Ylen toimittajien ja parin Ylellä esiintyneen kansanedustajan kaltainen asioiden tietäjä, jos ne puhuu bensan hinnan puolittamisesta eikä polttoaineveron puolittamisesta, niin kai ne rekkapekat sitten haluski bensan hinnan puolitusta.

13.02.2022 20:23:29 | 20:25:11
#547402 [+1] Piilota Suosittele

>>547401 Tuossa kuvassa Jarla väittää, että convoy porukka haluaa bensan hinnan puolitusta ja samaa väitettiin jossaki A-studiossa tjsp ohjelmassa Ylellä. Minun käsityksen mukaan ne vaatii POLTTOAINEIDEN VERON puolitusta, ei BENSAN HINNAN. Minusta se on aika huolestuttavaa, että Ylessäki asiantuntijat väittää ensin että mielenosottajat haluaa bensan hinnan puolitusta ja sitten selittävät miten valtio ei kykene siihen, koska bensan hinnasta on vain niin ja niin paljon veroa. Ymmärrätkö nyt eron? Jos et, Yle on onnistunut sinun kohdalla. Muuta en aja takaa.

Ja sen mie haluan vielä täsementää ettei tule jälkipuheita: Mie en kannata mitään mekkalointia, mutta suon kaikille siihen oikeuden lain puitteissa ja sillä ehdolla, että laki on myös sama kaikille.

13.02.2022 20:35:23
#547405 [+-] Piilota Suosittele

>>547402
Ja minä olen sitä mieltä, että kyseessä on vain kulkutautimyönteisten ryyppyreissu.
Vaatimukset polttoaineveron puolittamisesta ja hallituksen erosta ovat vain populismia, jolla saisivat vain enemmän jengiä ölisemään.

13.02.2022 20:48:04 | 20:48:17
#547409 [+1] Piilota Suosittele

>>547407
Eipä tuo Jarlan strippi toimisi, jos olisi sanatarkasti polttoaineverosta kyse ja monesti hänen vitsinsä perustuukin siihen miten pieni väärinymmärrys muuttaa koko asian luonteen.
Eli en lähtisi Jarlaa nyt aivopesusta syyttämään.

[ 12 viestiä | ]