Perustaja Mr_Pihvi

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.11.2019 05:05:21 Jäseniä 7 Vierailuja 1 417 Medioita 181

Fingerpori

Vitun köyhät Vitun köyhät
Jesse, tuo silokkeja vetävä liiman imppaaja hippi Jesse, tuo silokkeja vetävä liiman imppaaja hippi
Fingerpori Fingerpori
Fingerpori Fingerpori
Panseksuaali Panseksuaali
Ehti junaan Ehti junaan
Bensan hinta Bensan hinta
Spede Spede
Luolasto tiivistettynä Luolasto tiivistettynä
Fingerpori Fingerpori
Asianajaja ottaa yhteyttä Asianajaja ottaa yhteyttä
Politiikka Politiikka
Takkaa päin Takkaa päin
hyvejä fingerporeja 2 hyvejä fingerporeja 2
Keskusta Keskusta
Fingerpori Fingerpori
Fingerpori Venäjän ymmärrys Fingerpori Venäjän ymmärrys
Putin ostoksilla Putin ostoksilla
Kirjaston kissat Kirjaston kissat
Klamydia Klamydia
Fingerpori Fingerpori
fingerpori fingerpori
Mohammad Mohammad
Fingerpori Fingerpori
 1 376 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto
22.03.2021 16:54:08
[ + 11 - | ]
👑 Katsotuin 22.03.2021.

kannatus

[52555] [fingerpori.png] [0.56 MB] [1080x732] [] []
fingerpori.png

perussuomalaiset

(81)  · 

fingerpori

(174)  · 

pääministeri

(45)  · 

corona

(79)
22.03.2021 18:25:23
#449926 [+-] Piilota Suosittele

Vihervassareilla on pelko perseessä kun persut on suosituin puolue. Hallitus on kyllä mokaillut huolella että se kärsii tulevissa paikallis ja eduskuntavaaleissa. Muistakaapa aikaa kun vihreet oli pikkupuolue ja eduskuntaa oli vaikea päästä. Kohta ovat taas poissa kun muutkin puolueet ajaa samoja ideoita. Kommarit ovat olleet aina vitsi. Ei maapallolla ole enää varsinaista kommunista valtiota. Ovat todenneet demokraattisen paremmaksi.

22.03.2021 18:36:28
#449929 [+1] Piilota Suosittele

Tältä osin olemme saapuneet tilanteeseen, missä miltään osin harkitaan toimenpiteitä joiltain osin. Siltä osin myöhemmin osaamme sanoa pohditaanko rajotuksia näiltä osin

23.03.2021 08:16:49
#450019 [+1] Piilota Suosittele

Coronaa tipultetiin suomeen ihan kivaan tahtiin. Ei tarkastuksia, ei vaatimuksia. Ei karanteenia. Hih. Ja siten täten teemme nyt näin koska se on näin ja noin koska me tehtiin näin ja noin.

[ 3 viestiä | ]