Toi on kyllä överiä kun tekee vaikka 3 joukkuetta longbow maneja, pistää ne tiiviiseen muotoon ja 1 priesti joka tiimiin. Katapultteja ei vaan saa päästää lähelle. Toinen mistä tykkään on kiinan jousiukot, tekee helvetin kovaa läimää rakennuksiin nii ei tarvii erikseen hitaita katapulppeja. Vittu nyt iski aoe2 himot, meen pelaan mo.
[
2 viestiä
|
]
⭰
No legacy allowed
Jatkoa Sonic-desingille
Teimo, vanha runkkari
gta san andreas
Ei oo aikaa tuijottaa demoni tissejä
Vanessa vain valmistautui
Sopiva hinta?
Kuulin et tää Anthem on hyvä
Peliaika
Kusta vakoojille
GTA
Totuuden teksti
Song of Bongos
Kotirauhaa on rikottu
Paras gmod video ikinä
The Best Way To Play Dark Souls III
aidontuntuinen elokuva
Dragonborn
H♂m♂ntain kakkostaso
Dont mess with us
Hiroshi Okubo feat Sunny Hilden - Chasing all my dreams