Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 6 733 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Top deck, top kek Top deck, top kek
Sonic the Hedgehog -traileri Sonic the Hedgehog -traileri
Breivikin wowihahmo Breivikin wowihahmo
Touhou Koumakyou ~ the Embodiment of Scarlet Devil [OPL3] Touhou Koumakyou ~ the Embodiment of Scarlet Devil [OPL3]
Rehellistä työtä Rehellistä työtä
Kun söit kaikki sudenkorennot Kun söit kaikki sudenkorennot
Resident evil Resident evil
Ricpound Ricpound
Lara ja matukat Lara ja matukat
Tässä on oikea tietokone hapsille ja kokoa itse tai pyydä jotain Tässä on oikea tietokone hapsille ja kokoa itse tai pyydä jotain
Bongo Bandicoot Bongo Bandicoot
Yllättävä vastustaja! Yllättävä vastustaja!
Science baby! Science baby!
Tää apex on kuulemma hyvä peli Tää apex on kuulemma hyvä peli
Wolfenstein 3D Title Theme Wolfenstein 3D Title Theme
Pelit Pelit
Red Alert - Hell March Red Alert - Hell March
Videopelimaailma Videopelimaailma
STALKER Review | Soviet Survival Simulator™® STALKER Review | Soviet Survival Simulator™®
Kova kuin kivi, veli 4 Kova kuin kivi, veli 4
bulgaba! bulgaba!
мипо танец мипо танец
Spy on edelleen herrasmies Spy on edelleen herrasmies
Rune ei odota Rune ei odota
 976 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.27 MB, 1 tiedosto
14.04.2024 19:58:44
[ + 1 - | ]

Pulseman - India / Stereo Protect (YM2612 Rearranged)


game freak

 · 

sega

(10)  · 

genesis

(10)  · 

mega drive

(6)  · 

junichi masuda

14.04.2024 23:19:38
#614422 [+-] Piilota Suosittele

Miks pitää tollasta kamalaa räpellystä tehdä kun ainakin pelien mukaan voi tehdä hyvääkin musiikkia. Tämä on ihan perseestä saatana!

15.04.2024 05:21:17
#614486 [+-] Piilota Suosittele

>>614428
En tajua miksi sen pitää olla älytöntä sekamelskaa. Sonic ja Mario, kyllä ne ekat ovat hyviä esimerkkejä hyvästä yksinkertaisesta musiikista.

19.04.2024 21:34:26
#615187 [+-] Piilota Suosittele

>>614486
älytöntä sekamelskaa

Kuulostaahan nuo yhdeksältä eri kanavalta yhtäaikaa soivat äänet sekamelskalta, jos ei niitä osaa erottaa toisistaan.
En rehellisesti sanottuna vuosia sitten itsekään Mega Driven (ja samantapaisten laitteiden) ääniominaisuuksista hirveästi tykännyt, mutta vähitellen aikojen saatossa tämäkin "äänimössö" alkoi vähitellen muovautumaan omissa korvissa enemmänkin jonkinlaiseksi monen eri instrumentin luomaksi kokonaisuudeksi. Vähän kuin jokin sinfoniaorkesteri, vaikka aivan täysin erilainen ääni.
yksinkertaisesta musiikista

Tuollaisessakin on puolensa, mutta toisaalta itse tykkään kun laitteista otetaan irti kaikki potentiaali pelikäytölliset rajoitteet huomioonottaen. Sairasta.

[ 6 viestiä | ]