Perustaja ReijoKoiras

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 24.03.2019 16:02:25 Jäseniä 6 Vierailuja 1 154 Medioita 86

Kanava Reijo Koiraan sarjakuville

Ryppy lääkärinä osa X Ryppy lääkärinä osa X
Hassan poliisina Hassan poliisina
Ryppy ja koronavirus osa II Ryppy ja koronavirus osa II
Vanhus-Ryppy osa II Vanhus-Ryppy osa II
Ryppy ja lääkärintarkastus Ryppy ja lääkärintarkastus
Ryppy ja Koponen saunassa osa VI Ryppy ja Koponen saunassa osa VI
Sanna ja uskomaton tarjous Sanna ja uskomaton tarjous
Naurunappulasarjis Naurunappulasarjis
Ryppy baarimikkona osa VI Ryppy baarimikkona osa VI
Hassan hakee turvapaikkaa osa III Hassan hakee turvapaikkaa osa III
Ryppy valtuutettuna Ryppy valtuutettuna
Ryppy ja Triggerström Ryppy ja Triggerström
Grönmarxin kerho Grönmarxin kerho
Ryppy ja isä osa II Ryppy ja isä osa II
Ryppy lääkärinä osa VIII Ryppy lääkärinä osa VIII
Ryppy lääkärinä osa IX Ryppy lääkärinä osa IX
Ryppy työvoimavirkailijana osa III Ryppy työvoimavirkailijana osa III
Ryppy, Koponen ja Muhammed Ryppy, Koponen ja Muhammed
Pikku-Pertti koulussa osa VI Pikku-Pertti koulussa osa VI
Ryppy ja koronavirus osa IV Ryppy ja koronavirus osa IV
Ryppy eläinlääkärinä Ryppy eläinlääkärinä
Triggerström hakee töitä Triggerström hakee töitä
Pertinlaakson kulttuuri rikastuu osa IV Pertinlaakson kulttuuri rikastuu osa IV
Ryppy jakaa viisautta osa VIII Ryppy jakaa viisautta osa VIII
 1 115 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto
28.06.2020 17:54:20
[ + 36 - | ]
👑 Plussatuin 28.06.2020.

Epäkorrektit piirroshahmot

[44715] [epakorrektit_hahmot.jpg] [0.19 MB] [850x283] [] []
epakorrektit_hahmot.jpg

28.06.2020 20:54:39
#360517 [+-] Piilota Suosittele

Miten vitussa se on stereotyyppinen? Joo sillä on joku kansallishattu tai joku näköjää, huhhuh, vitun stereotyyppistä

30.06.2020 18:43:55
#361147 [+-] Piilota Suosittele

>>360963 Kiitoksia vaan kovasti. Mutta minä olen vähän ymmälläni, miksi juuri tämä sarjakuva tuntuu olevan niin monelle mieleen? Itse en pitänyt tätä kovinkaan erikoisena, mutta täällä tämä sai plussia enemmän kuin mikään aiemmin postaamani tekele. Sama juttu twitterissä, tämä sai kolme kertaa enemmän tykkäyksiä kuin toiseksi pidetyin sarjakuvani.

30.06.2020 19:06:57
#361152 [+-] Piilota Suosittele

>>361147
>>361149
Kyllä, ajankohtaisuus.

Koska se on ihan vitun naurettavaa, että joku voi lähettää suuryrityksille "loukkaantuneen" viestin somessa ja pakkaukset menee uusiksi. Mä en yhtään ihmettelis jos seuraavaks Angry Birdsin musta lintu pitää poistaa, koska se implikoi mustien pistävän paikkoja paskaks. Ja tottakai ne siat symboloi vittu poliiseja hei haloo! SE MUSTA LINTU ON RASISMI KOSKA LUO VÄÄRÄN KUVAN BLM:STÄ ETTÄ MUSTAT HYÖKKÄIS POLIISEI VASTAAN JA PISTÄIS PAIKKOI PASKAKS!! :DDDDD

Oikeesti, sen takia tätä plussataan.

28.08.2021 00:02:34
#495252 [+-] Piilota Suosittele

>>360820

Se on aivan totta. Olet todella hyvä!
Iskevää, piikikästä. Nerokasta. Mietin sitä peppukipua joka näitä katsoo ja silmät leiskuaa verta.

[ 22 viestiä | ]