Perustaja Mr_Pihvi

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 08.11.2018 05:00:35 Jäseniä 5 Vierailuja 1 569 Medioita 140

feissarimokat

Ajan hermolla ja erilainen joulukalenteri Ajan hermolla ja erilainen joulukalenteri
Fakkkii vaan kaikille loppu kesäksi Fakkkii vaan kaikille loppu kesäksi
Sekalaisia Sekalaisia
Ahas... Ahas...
Miia vilkuttaa ja sinisen kulmadivaanin kauppa Miia vilkuttaa ja sinisen kulmadivaanin kauppa
Friendly fire, aggro ja Make parittaa Friendly fire, aggro ja Make parittaa
Naistenhuoneen ovi jäi auki Naistenhuoneen ovi jäi auki
Kirpputorilla Kirpputorilla
Damn autocorrect Damn autocorrect
Pertti - Vapaamielinen mielipuoli Pertti - Vapaamielinen mielipuoli
Paranoiaa pukkaa Paranoiaa pukkaa
Rissotto marinaara Rissotto marinaara
Jumala häpäisty :( Jumala häpäisty :(
Auki vaan ja ebolarypäleet Auki vaan ja ebolarypäleet
Hamppari ja ranualaiset Hamppari ja ranualaiset
Ei tartte maksaa Ei tartte maksaa
Fartknocker Fartknocker
O-ou O-ou
Ota minut nyt, akvaarioparalyysi ja Seijan moraalisaarna Ota minut nyt, akvaarioparalyysi ja Seijan moraalisaarna
Mystinen hoolomies Mystinen hoolomies
Viettelyä Viettelyä
Silja ei poistunut ryhmästä Silja ei poistunut ryhmästä
Pussy destroyer Pussy destroyer
Pelastus ja Reijon paatti Pelastus ja Reijon paatti
 988 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto
09.01.2020 11:06:31
[ + 0 | ]

Mystinen hoolomies

[38336] [Screenshot-(3).png] [0.27 MB] [483x754] [] []
Screenshot-(3).png

feissarimokat

(147)  · 

facebook

(181)  · 

huoneistotarkastus

 · 

isännöitsijä

 · 

akseli

10.01.2020 11:44:08
#292205 [+-] Piilota Suosittele

Näin monta kertaa vuodessa taloyhtiökokouksissa ramppaavana vuokraisäntänä ja pitkäaikaisena hallituksen jäsenenä totean vain että on noin 95% varmaa että huoltomies on mennyt tekemään joko sovitun tai hätätarkastuksen ja huoneistossa on ilmennyt jotain suhteellisen ikävää.
99% todennäköisyydellä Tanya on vuokralainen ja noin 99.99% todennäköisyydellä työtön ja joko ulkomaalais- tai romanitaustainen.

Yleensä yritän välttää rasismia mutta tuo on nyt vuosikymmenen kokemuksen jälkeen jo niin klisee ettei se ole oikeasti hauska edes nousuhumalassa..

[ 3 viestiä | ]