Näin monta kertaa vuodessa taloyhtiökokouksissa ramppaavana vuokraisäntänä ja pitkäaikaisena hallituksen jäsenenä totean vain että on noin 95% varmaa että huoltomies on mennyt tekemään joko sovitun tai hätätarkastuksen ja huoneistossa on ilmennyt jotain suhteellisen ikävää. 99% todennäköisyydellä Tanya on vuokralainen ja noin 99.99% todennäköisyydellä työtön ja joko ulkomaalais- tai romanitaustainen.
Yleensä yritän välttää rasismia mutta tuo on nyt vuosikymmenen kokemuksen jälkeen jo niin klisee ettei se ole oikeasti hauska edes nousuhumalassa..
[
3 viestiä
|
]
⭰
Ajan hermolla ja erilainen joulukalenteri
Fakkkii vaan kaikille loppu kesäksi
Sekalaisia
Ahas...
Miia vilkuttaa ja sinisen kulmadivaanin kauppa
Friendly fire, aggro ja Make parittaa
Naistenhuoneen ovi jäi auki
Kirpputorilla
Damn autocorrect
Pertti - Vapaamielinen mielipuoli
Paranoiaa pukkaa
Rissotto marinaara
Jumala häpäisty :(
Auki vaan ja ebolarypäleet
Hamppari ja ranualaiset
Ei tartte maksaa
Fartknocker
O-ou
Ota minut nyt, akvaarioparalyysi ja Seijan moraalisaarna