Perustaja Mr_Pihvi

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 08.11.2018 05:00:35 Jäseniä 5 Vierailuja 1 569 Medioita 140

feissarimokat

Käytöstavat kunniaan idiootti! Käytöstavat kunniaan idiootti!
Ricky on oikeistolainen? Ricky on oikeistolainen?
Jedicle cat Jedicle cat
Sekopäisiä Sekopäisiä
Ääliöt ääliöilee Ääliöt ääliöilee
Hyvä syy pelätä pimpotusta Hyvä syy pelätä pimpotusta
Kirsi; tuo Rovaniemen kirppiskauppanatsi Kirsi; tuo Rovaniemen kirppiskauppanatsi
Minnan sankaribylle ja muuta sekalaista Minnan sankaribylle ja muuta sekalaista
Fartknocker Fartknocker
Sonja vauhdissa Sonja vauhdissa
Damn autocorrect Damn autocorrect
Paskaperse ja Pornolehti pomppivat auringonlaskuun Paskaperse ja Pornolehti pomppivat auringonlaskuun
Sisustushelmiä Sisustushelmiä
Pertti - Vapaamielinen mielipuoli Pertti - Vapaamielinen mielipuoli
Auki vaan ja ebolarypäleet Auki vaan ja ebolarypäleet
ranskalaista ranskalaista
Yksinkertaiset kissanhoito-ohjeet Yksinkertaiset kissanhoito-ohjeet
Miia vilkuttaa ja sinisen kulmadivaanin kauppa Miia vilkuttaa ja sinisen kulmadivaanin kauppa
Marcellan housupukudilemma Marcellan housupukudilemma
Ahtisaaren pelle Ahtisaaren pelle
Naistenhuoneen ovi jäi auki Naistenhuoneen ovi jäi auki
Paranoiaa pukkaa Paranoiaa pukkaa
Timppa teki pari tatuointia Timppa teki pari tatuointia
Mitä tänään syötäisiin? Mitä tänään syötäisiin?
 891 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
20.07.2019 10:27:23
[ + 5 | ]

Ei tartte maksaa

[32338] [tiedosto.png] [0.22 MB] [409x2709] [] []
tiedosto.png

feissarimokat

(147)  · 

huijari

(21)  · 

petos

(6)  · 

facebook

(181)  · 

kirpputori

(7)
28.02.2021 12:08:36
#442921 [+-] Piilota Suosittele

Myy tavaraa huuto.net / tori / face kirppis jne. Kysellään tyhmiä, selitetään 100 eri syytä miksei maksettu tuotteen hintaa 14 päivässä, mangutaan osamaksua (30€ tuotteelle, kun hobby hallinkin antaa), face: AV YV vapautan jono, en mä haluakkaan jne jne.
Osta tavaraa: -samat paikat- Myyjä luonut profiilin 3pvä aiemmin, ei tunnistettu profiili, myyjä ei suostu f2f kauppoihin vaikka sama paikkakunta, myyjä ei suostu p-ennakolla lähettämiseen vaikka maksaisin extra kulut, myytävän tuotteen 1:1 kuva löytyy kuvahaulla ihan muusta yhteydestä (vuokramökin kuva hämeestä olikin myyntikuva mökistä kuopiossa).
Joten on oltava aivan saatanan varpaillaan kun myy tai ostaa netissä 2hand tavaraa.
Sitten tietenkin se perinteinen "Myydään Jopo 70€, ei papereita, avaimet kadonneet, ei tarvetta enään
Myyjä pertsa piripää puh prepaid liittymä", eli jos jokin on liian halpaa tai hyvää ollakseen totta ei se todennäköisesti ole, tai sitten se on pöllitty jolloin syyllistyy varastettuun tavaraan ryhtymiseen.

[ 6 viestiä | ]