Perustaja Mr_Pihvi

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 08.11.2018 05:00:35 Jäseniä 5 Vierailuja 1 569 Medioita 140

feissarimokat

Kielletyt sanat Kielletyt sanat
Maxi-Burger & Kebab asialla jälleen Maxi-Burger & Kebab asialla jälleen
Kaikenlaista... Kaikenlaista...
Miia vilkuttaa ja sinisen kulmadivaanin kauppa Miia vilkuttaa ja sinisen kulmadivaanin kauppa
Failbook Failbook
Katharsis Katharsis
Mehulinko Mehulinko
Miestenhuoneen ovi jäi auki Miestenhuoneen ovi jäi auki
Vainaja haussa Vainaja haussa
Löytöpalkkio Löytöpalkkio
Heikompien puolustaja Heikompien puolustaja
Ääliöt ääliöilee Ääliöt ääliöilee
Marika, teh siviilipoliisi, varastaa pikkupojan pyörän Marika, teh siviilipoliisi, varastaa pikkupojan pyörän
Maikkari, Tarjan manifesti miehisyydestä ja musiikkietsivä Maikkari, Tarjan manifesti miehisyydestä ja musiikkietsivä
Salaliitto Salaliitto
Feissarimokat Feissarimokat
Feissarimokat - Amerimutt kokoelma Feissarimokat - Amerimutt kokoelma
Ompeluelämää, suklaamonni ja vitut villoista Ompeluelämää, suklaamonni ja vitut villoista
Kyllä minä niin loukkaannuin Kyllä minä niin loukkaannuin
Mitä tänään syötäisiin? Mitä tänään syötäisiin?
Siemennestettä itkevä karhu Siemennestettä itkevä karhu
Viettelyä Viettelyä
Pelastus ja Reijon paatti Pelastus ja Reijon paatti
Broileri ja Karkkilan tappaja-Tuula Broileri ja Karkkilan tappaja-Tuula
 947 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto
30.05.2019 02:59:26
[ + 4 | ]

Lämpömittarikielto ja myrsky eskaloituu

[30161] [kirpputorin-loytoja-osa-328-tdm.jpg] [0.2 MB] [417x2637] [] []
kirpputorin-loytoja-osa-328-tdm.jpg

feissarimokat

(147)  · 

facebook

(181)  · 

lämpömittari

(5)  · 

filtteri

 · 

pelastuspuku

30.05.2019 23:07:09
#208593 [+-] Piilota Suosittele

Näitä näkee monesti esim nettiautossa jos ei kukaan osta vien paaliin. Ihan ku se uhkailu toimis :D:D Voi ei pakko ostaa paska auto ku muuten se vie sen romuttamolle.

20.07.2019 17:59:36
#228545 [+-] Piilota Suosittele

>>228507
Onhan siinä sitä omaa tuuliajon tunnelmaa. Mutta rehellisesti sanottuna en usko, että osaisin löytää itseäni mereltä viihtymistarkotuksissa viinanhakureissuja lukuunottamatta.

20.07.2019 19:07:06 | 19:07:58
#228590 [+-] Piilota Suosittele

>>228545

Tukka hulmuamaan ja letit leveäksi. Kuin merilevät konsanaan...



Mutta nyt herää myös kymysys että pitäisitkö pukua ympärivuotisesti välttäeksesi veden varaan joutumista yllättäen? ;)

20.07.2019 23:08:45
#228694 [+-] Piilota Suosittele

>>228635

Jos saisin parilla kympillä EVA-puvun niin kelluisin siinä aina. Pissaisin sen avanneportista ja kelluisin meressä.

Sydämeni kyllyydestä ;DD

vidduuu

[ 10 viestiä | ]