Perustaja Mr_Pihvi

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 08.11.2018 05:00:35 Jäseniä 5 Vierailuja 1 569 Medioita 140

feissarimokat

Mites teidän tuhmat joulukoristeet? Mites teidän tuhmat joulukoristeet?
Mitä tänään syötäisiin? Mitä tänään syötäisiin?
Metrokissan arvoitus Metrokissan arvoitus
Naisten juttuja Naisten juttuja
Ilmastonmuutos on Nightwishin syytä Ilmastonmuutos on Nightwishin syytä
Uskomuksia Uskomuksia
Jeccu Jeccu
Gallup Gallup
Kielletyt sanat Kielletyt sanat
Friendly fire, aggro ja Make parittaa Friendly fire, aggro ja Make parittaa
Pöntöstä asiaa Pöntöstä asiaa
Facebook vammaisolympialaiset osa MMMMMMMMVIII Facebook vammaisolympialaiset osa MMMMMMMMVIII
Naisten juttuja 2 Naisten juttuja 2
Pussy destroyer Pussy destroyer
Voi hyvää päivää ja anna minun kaikki kestää... Voi hyvää päivää ja anna minun kaikki kestää...
On se tuo Facebook ihana paikka... On se tuo Facebook ihana paikka...
Kirpputorilla Kirpputorilla
Mehulinko Mehulinko
Tavaraa myynnissä ilman tupakkaa ja pornoa Tavaraa myynnissä ilman tupakkaa ja pornoa
Ajan hermolla ja erilainen joulukalenteri Ajan hermolla ja erilainen joulukalenteri
Marika, teh siviilipoliisi, varastaa pikkupojan pyörän Marika, teh siviilipoliisi, varastaa pikkupojan pyörän
Vainaja haussa Vainaja haussa
Näprättävää, banaanipuu ja kaiketon karjalanpiirakka Näprättävää, banaanipuu ja kaiketon karjalanpiirakka
Ompeluelämää, suklaamonni ja vitut villoista Ompeluelämää, suklaamonni ja vitut villoista
 947 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto
30.05.2019 02:59:26
[ + 4 | ]

Lämpömittarikielto ja myrsky eskaloituu

[30161] [kirpputorin-loytoja-osa-328-tdm.jpg] [0.2 MB] [417x2637] [] []
kirpputorin-loytoja-osa-328-tdm.jpg

feissarimokat

(147)  · 

facebook

(181)  · 

lämpömittari

(5)  · 

filtteri

 · 

pelastuspuku

30.05.2019 23:07:09
#208593 [+-] Piilota Suosittele

Näitä näkee monesti esim nettiautossa jos ei kukaan osta vien paaliin. Ihan ku se uhkailu toimis :D:D Voi ei pakko ostaa paska auto ku muuten se vie sen romuttamolle.

20.07.2019 17:59:36
#228545 [+-] Piilota Suosittele

>>228507
Onhan siinä sitä omaa tuuliajon tunnelmaa. Mutta rehellisesti sanottuna en usko, että osaisin löytää itseäni mereltä viihtymistarkotuksissa viinanhakureissuja lukuunottamatta.

20.07.2019 19:07:06 | 19:07:58
#228590 [+-] Piilota Suosittele

>>228545

Tukka hulmuamaan ja letit leveäksi. Kuin merilevät konsanaan...



Mutta nyt herää myös kymysys että pitäisitkö pukua ympärivuotisesti välttäeksesi veden varaan joutumista yllättäen? ;)

20.07.2019 23:08:45
#228694 [+-] Piilota Suosittele

>>228635

Jos saisin parilla kympillä EVA-puvun niin kelluisin siinä aina. Pissaisin sen avanneportista ja kelluisin meressä.

Sydämeni kyllyydestä ;DD

vidduuu

[ 10 viestiä | ]