Perustaja Mr_Pihvi

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 08.11.2018 05:00:35 Jäseniä 5 Vierailuja 1 568 Medioita 140

feissarimokat

Ompeluelämää, suklaamonni ja vitut villoista Ompeluelämää, suklaamonni ja vitut villoista
ÄiTyLit-ryhmässä laitetaan lapset jäähylle ÄiTyLit-ryhmässä laitetaan lapset jäähylle
Höhhöhöö! Höhhöhöö!
Nouto itse Nouto itse
Salaliitto Salaliitto
Rissotto marinaara Rissotto marinaara
Surkuisa näky roskiksella ;___; Surkuisa näky roskiksella ;___;
Sonja, kusipää homo Sonja, kusipää homo
Gallup Gallup
Juha on pösilö Juha on pösilö
Ahtisaaren pelle Ahtisaaren pelle
Naistenhuoneen ovi jäi auki Naistenhuoneen ovi jäi auki
Aurora paskalla ja muita fiksuja tyyppejä Aurora paskalla ja muita fiksuja tyyppejä
Metrokissan arvoitus Metrokissan arvoitus
Pussy destroyer Pussy destroyer
Broileri ja Karkkilan tappaja-Tuula Broileri ja Karkkilan tappaja-Tuula
Romani kompilaatio Romani kompilaatio
Kaukolla iso pyörä heittää Kaukolla iso pyörä heittää
Työukko kjeh kjeh Työukko kjeh kjeh
Ajan hermolla ja erilainen joulukalenteri Ajan hermolla ja erilainen joulukalenteri
Julian oppitunti Julian oppitunti
Naapurikansojen lämmin kohtaaminen <3 Naapurikansojen lämmin kohtaaminen <3
Damn autocorrect Damn autocorrect
Naisten juttuja Naisten juttuja
 931 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto
17.11.2019 03:26:35
[ + 5 - | ]

Kirsi; tuo Rovaniemen kirppiskauppanatsi

[36772] [kirpputorin-loytoja-osa-346-liq.jpg] [0.25 MB] [478x3246] [] []
kirpputorin-loytoja-osa-346-liq.jpg

feissarimokat

(147)  · 

ylihinta

 · 

huomautus

 · 

pilkunnussiminen

 · 

rosmo

17.11.2019 03:31:11 | 03:31:32
#271657 [+2] Piilota Suosittele

Tuo Kirsi Simontaival os. Neitola on kyl aika kiree ämmä, ja vissii kunnon perspanon tarpeessa. Pitäsköhän käyä nussii sitä että se malttas lopettaa ton pilkunnussimisen ja huuhtos ne hiekat pillusta.

17.11.2019 23:49:49
#272121 [+-] Piilota Suosittele

Naiseus. Tuo yheksääkymmentä prosenttia naisista vaivaava vakava mielisairaus. Koskee nykyään myös nelijääkymmentä prosenttia "miehistä". Ehkä ne rokotukset sittenkin on pahasta, ku tuommoset on päässeet jo siihen ikään, että kirjottelevat netissä ihan sekopäisiä juttuja. ... nii!

[ 6 viestiä | ]