Perustaja Mr_Pihvi

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 08.11.2018 05:00:35 Jäseniä 5 Vierailuja 1 577 Medioita 140

feissarimokat

Pöntöstä asiaa Pöntöstä asiaa
Romani kompilaatio Romani kompilaatio
Maxi-Burger & Kebab asialla jälleen Maxi-Burger & Kebab asialla jälleen
Mystinen hoolomies Mystinen hoolomies
Lilja asioi suomem kilellä ja seinä kello Lilja asioi suomem kilellä ja seinä kello
Nouto itse Nouto itse
Tavaraa myynnissä ilman tupakkaa ja pornoa Tavaraa myynnissä ilman tupakkaa ja pornoa
Lämpömittarikielto ja myrsky eskaloituu Lämpömittarikielto ja myrsky eskaloituu
Kirpputorilla Kirpputorilla
Maikkari, Tarjan manifesti miehisyydestä ja musiikkietsivä Maikkari, Tarjan manifesti miehisyydestä ja musiikkietsivä
Damn autocorrect Damn autocorrect
Ei tartte maksaa Ei tartte maksaa
Sairaalareissu Sairaalareissu
Viettelyä Viettelyä
Broileri ja Karkkilan tappaja-Tuula Broileri ja Karkkilan tappaja-Tuula
Kaukolla iso pyörä heittää Kaukolla iso pyörä heittää
Hyvä syy pelätä pimpotusta Hyvä syy pelätä pimpotusta
Klasun treffi-ilmoitus, robotti ja tukki paksilla Klasun treffi-ilmoitus, robotti ja tukki paksilla
Sulje ylös ja ota patukkani Sulje ylös ja ota patukkani
Voi hyvää päivää ja anna minun kaikki kestää... Voi hyvää päivää ja anna minun kaikki kestää...
Salaliitto Salaliitto
Naisten juttuja Naisten juttuja
Vainaja haussa Vainaja haussa
Ahtisaaren pelle Ahtisaaren pelle
 899 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 20.07.2019 10:27:23
[ + 5 | ]

Ei tartte maksaa

[32338] [tiedosto.png] [0.22 MB] [409x2709] [] []
tiedosto.png

feissarimokat

(147)  · 

huijari

(21)  · 

petos

(6)  · 

facebook

(181)  · 

kirpputori

(7)
28.02.2021 12:08:36
#442921 [+-] Piilota Suosittele

Myy tavaraa huuto.net / tori / face kirppis jne. Kysellään tyhmiä, selitetään 100 eri syytä miksei maksettu tuotteen hintaa 14 päivässä, mangutaan osamaksua (30€ tuotteelle, kun hobby hallinkin antaa), face: AV YV vapautan jono, en mä haluakkaan jne jne.
Osta tavaraa: -samat paikat- Myyjä luonut profiilin 3pvä aiemmin, ei tunnistettu profiili, myyjä ei suostu f2f kauppoihin vaikka sama paikkakunta, myyjä ei suostu p-ennakolla lähettämiseen vaikka maksaisin extra kulut, myytävän tuotteen 1:1 kuva löytyy kuvahaulla ihan muusta yhteydestä (vuokramökin kuva hämeestä olikin myyntikuva mökistä kuopiossa).
Joten on oltava aivan saatanan varpaillaan kun myy tai ostaa netissä 2hand tavaraa.
Sitten tietenkin se perinteinen "Myydään Jopo 70€, ei papereita, avaimet kadonneet, ei tarvetta enään
Myyjä pertsa piripää puh prepaid liittymä", eli jos jokin on liian halpaa tai hyvää ollakseen totta ei se todennäköisesti ole, tai sitten se on pöllitty jolloin syyllistyy varastettuun tavaraan ryhtymiseen.

[ 6 viestiä | ]