Perustaja Pata-K

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 09.10.2018 20:05:47 Jäseniä 11 Vierailuja 1 397 Medioita 104

Kaikki pääasiassa kuumottava materiaali. Veljeskanava häiriintyneelle paskalle

Karvinen on Kuollut Karvinen on Kuollut
Etpä ollut aiemmin huomannut tätä. Etpä ollut aiemmin huomannut tätä.
Öitä Öitä
Pupuja Pupuja
How Garfield became the most powerful being in the universe How Garfield became the most powerful being in the universe
Moi Moi
SCP-2121: God's Noose (euclid) SCP-2121: God's Noose (euclid)
Öitä Öitä
Pihamenninkäinen Pihamenninkäinen
Kun Hapsi lupautuu leikkimään sun kanssa Kun Hapsi lupautuu leikkimään sun kanssa
Tom, seuraa... Tom, seuraa...
Veneilijä Veneilijä
Mikä väri? Mikä väri?
Hyvää yötä Hyvää yötä
New Beginning New Beginning
Isso uni tulle kakille Isso uni tulle kakille
Syökää pottuja Syökää pottuja
Pyöräretki Pyöräretki
Pimeässä hohtava patsas Pimeässä hohtava patsas
The Chebo - Funny Horror Short The Chebo - Funny Horror Short
yövalo yövalo
Tule kellariin... Tule kellariin...
Final666 Final666
Samhain lähestyy Samhain lähestyy
 898 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.61 MB, 1 tiedosto
21.12.2018 23:08:42
[ + 2 | ]

Kaukoputki

[21886] [kaukoputki.png] [1.61 MB] [520x3381] [] []
kaukoputki.png

kaukoputki

 · 

sarjakuva

(525)  · 

mindfuck

(5)  · 

painajainen

(10)  · 

wtf

(135)
21.12.2018 23:37:51 | 23:38:10
#135227 [+1] Piilota Suosittele

>>135219 Junji Ito :3

Itsekin luin joku aika sitten tyypin mangoja (ei niitä hedelmiä) pitkästä aikaa. Yritin myös katsoa sitä uudehkoa animesarjaa, joka Iton sarjiiden pohjalta on tehty, mutta oli parin ekan jakson perusteella aivan vitumoista paskaa. Gorea ja häiritseviä kohtia oli vähemmän ja tärkeää dialogia oli jätetty pois. Ito ei vaan toimi animoituna.

22.12.2018 01:05:23
#135267 [+-] Piilota Suosittele

>>135227
Ito saattas toimia sellasena vapaamuotosenpana (sarjana jonka ei tarttis mahtua niihin 10min/20min/25min tv-kanavien ohjelmamuotteihin), ehkä lyhytelokuvana.
Sellasena joka saa viipyä tunnelmassa ja olla tarvittaessa hidas. :3

[ 4 viestiä | ]