Perustaja Pata-K

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 09.10.2018 20:05:47 Jäseniä 11 Vierailuja 1 394 Medioita 104

Kaikki pääasiassa kuumottava materiaali. Veljeskanava häiriintyneelle paskalle

Kuolemanmäki Kuolemanmäki
SHELLEY | "Class of '98" | S1E1 | SHELLEY | "Class of '98" | S1E1 |
Pihamenninkäinen Pihamenninkäinen
Lauantailöylyt Lauantailöylyt
Öitä Öitä
Nyarlathotep - Dark Ambient collection part 1/3 Nyarlathotep - Dark Ambient collection part 1/3
Kun kadotus kiskittelee takaisin... Kun kadotus kiskittelee takaisin...
Pyöräretki Pyöräretki
Maustemies demonic manifestation Maustemies demonic manifestation
joku vittu saatana joku vittu saatana
ayyyyy lmao ayyyyy lmao
Hyvää yötä Hyvää yötä
New Beginning New Beginning
Pahaa unta Pahaa unta
Samhain lähestyy Samhain lähestyy
Etpä ollut aiemmin huomannut tätä. Etpä ollut aiemmin huomannut tätä.
Helevetin UPS Helevetin UPS
Final666 Final666
Öitä Öitä
täältä tulee tuomas täältä tulee tuomas
Kuumotus Kuumotus
Tom, seuraa... Tom, seuraa...
Hyvää pääsiäistä! Hyvää pääsiäistä!
KXVO "Pumpkin Dance" KXVO "Pumpkin Dance"
 896 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.61 MB, 1 tiedosto
21.12.2018 23:08:42
[ + 2 | ]

Kaukoputki

[21886] [kaukoputki.png] [1.61 MB] [520x3381] [] []
kaukoputki.png

kaukoputki

 · 

sarjakuva

(524)  · 

mindfuck

(5)  · 

painajainen

(10)  · 

wtf

(135)
21.12.2018 23:37:51 | 23:38:10
#135227 [+1] Piilota Suosittele

>>135219 Junji Ito :3

Itsekin luin joku aika sitten tyypin mangoja (ei niitä hedelmiä) pitkästä aikaa. Yritin myös katsoa sitä uudehkoa animesarjaa, joka Iton sarjiiden pohjalta on tehty, mutta oli parin ekan jakson perusteella aivan vitumoista paskaa. Gorea ja häiritseviä kohtia oli vähemmän ja tärkeää dialogia oli jätetty pois. Ito ei vaan toimi animoituna.

22.12.2018 01:05:23
#135267 [+-] Piilota Suosittele

>>135227
Ito saattas toimia sellasena vapaamuotosenpana (sarjana jonka ei tarttis mahtua niihin 10min/20min/25min tv-kanavien ohjelmamuotteihin), ehkä lyhytelokuvana.
Sellasena joka saa viipyä tunnelmassa ja olla tarvittaessa hidas. :3

[ 4 viestiä | ]