Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 149 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Paistinpotut ja jauhelihakastike Paistinpotut ja jauhelihakastike
pizza pizza
Liha, kana ja jättikatkarapu Liha, kana ja jättikatkarapu
Elikkäs huomenta Elikkäs huomenta
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia. Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.
1.2kg naudan läskiä 1.2kg naudan läskiä
Sörsselssön Sörsselssön
savuahvenoita savuahvenoita
Naguligeitto Naguligeitto
Paras idea sitten paskapaperin Paras idea sitten paskapaperin
Master Chef Luolasto Master Chef Luolasto
Kanachili "I <3 U" Kanachili "I <3 U"
Astetta isommat bullad Astetta isommat bullad
Spydäriä Spydäriä
Murekepäivä Murekepäivä
Mitäs tänään syötäisiin? Mitäs tänään syötäisiin?
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
Koukussa Koukussa
Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
korrekti tapa syödä spagettia korrekti tapa syödä spagettia
Perunamunakas Perunamunakas
 171 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto
27.06.2026 14:00:18
[ + 1 | ]

Loimulohen ukkeli myi lohta

[88949] [tiedosto.jpg] [0.39 MB] [1605x1088] [] []
tiedosto.jpg

loimulohi

 · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

kaljaa

(38)  · 

karjalanpiirakka

27.06.2026 14:11:59
#759658 [+-] Piilota Suosittele

>>759655
Voin sanoa että karjalanpiirakka, jonka päällä on loimulohta, meetwurstin viipale sekä emmental juusto päälle maistuu aika messevältä. Tän kokosia karjiksia ei montaa tarvi syödä. Ukkelin mukaan toi lohi säilyy 3-4 päivää jääkaapis. Tosin voi olla ettei huomiseks jää kuin jämät

27.06.2026 14:56:53 | 14:57:51
#759670 [+-] Piilota Suosittele

>>759669
Sun pitäis nähä se ukkeli. Sillä ei ole siis minkään firman essua päällä, vaan työmiehen mustissa vaatteissa täysin harmaa merirosvoparta ja tuuhea tuhkan harmaa tukka kuin rokkitähdellä. Siitä siis huokuu sellanen fiilis että minä en kumarra ketään eikä vittuakaan kiinnosta miltä näytän :D Se on siis vanha ukko, ei löydy goooglettamalla siitä kuvaa kun sitä ei somet kiinnosta. Hieno mies, olen ennenkin ostanut ja aina vitun hyvää kalaa. Koskaan ei ole mennyt kuivaksi. Nytkin se veteli reteesti röökiä kun menin morottamaan :D

27.06.2026 15:22:04
#759676 [+-] Piilota Suosittele

>>759670 No tuo pitäisi todella nähdä. :D

3 viikkoa kulkenu kouvolasa. Siellä on aina sama ukko. Samalla bussipysäkillä juomassa kaljaa samat vaatteet päällä. Tosin yks päivä se oli saanu massia jostai. Sillä oli original ananas. Tai se oli ottanu juoksut. :D

27.06.2026 16:47:10
#759682 [+-] Piilota Suosittele

>>759670 Vähän samantyyppinen kundi oli kans aikoinaa Välivainion(neekeripakastimes asuvat tietää) K-raudalla myymässä kärkkäreitä ja lihapiirakoita mutta oli vaan kalju.

[ 11 viestiä | ]