Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä
Lasaknea :^) Lasaknea :^)
Kännimätöt Kännimätöt
Iltapala Iltapala
New York strippi perunoilla New York strippi perunoilla
Tonnikalapihvi höysteillä Tonnikalapihvi höysteillä
Päivän kebu Päivän kebu
kesän merkki kesän merkki
Patonkia (ciabatta) leipää Patonkia (ciabatta) leipää
Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Lohipaistosta Lohipaistosta
Iltapala Iltapala
Päivän safkat Päivän safkat
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
kuliranistinen ruoka kuliranistinen ruoka
Friteerattua hentaakkelia Friteerattua hentaakkelia
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
Kuun loppu Kuun loppu
7/10 7/10
No, joo. Nam. No, joo. Nam.
Bravuuri Bravuuri
sosig sosig
Päivän safkat Päivän safkat
Lihan savustusta Lihan savustusta
 751 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
19.10.2024 13:33:38
[ + 3 | ]

Lihavauva

[74027] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [600x450] [] []
tiedosto.jpg

mättö

(66)  · 

ruoka

(403)  · 

liha

(79)  · 

vauva

(114)  · 

baby

(15)  · 

meat

(6)
19.10.2024 16:04:50 | 16:05:12
#654092 [+1] Piilota Suosittele

Jalat ja kädet paistuu hyvin, pää ja vatsan sisälmys heitetään kompostiin kuitenkin, joten 👌🏾

19.10.2024 18:04:12
#654155 [+2] Piilota Suosittele

>>654150

Ei ole, mutta jos on joskus pakko osallistua sosiaalisen paineen takia >:3 Olis kiva viedä kakku raakana ja paistaa se yhtenä ohjelmanumerona :D

Ei jaksanut monistua, kun pennut pitäisi vielä kasvattaakin :3

20.10.2024 11:12:46
#654349 [+-] Piilota Suosittele

>>654144 Voisin suorittaa "baby showerin" kohtuusi. Jätä kasvatus minun huolekseni, opetan niistä rehtejä metsäläisiä, oikein kärtyjä ja vittumaisia, mutta rehtejä ihmisiä, juuri sellaisia mitä tämä maailma kaipaa.

22.10.2024 18:00:32
#654611 [+-] Piilota Suosittele

>>654416
lapset olisi luultavasti autismin kirjolla.

Kukapa meistä ei olisi "autismin kirjoilla", se johtuu auringonvalon puutteesta näillä leveysasteilla. Suomalaiset katsovat liikaa ulkomaisia ohjelmia aurinkoisista maista ja saavat siitä sellaisen käsityksen, että jopa täällä pimeässä Pohjolassa ihmisten pitäisi olla yhtä iloisia ja ulospäin suuntautuneita, tai muuten he ovat autisteja.

[ 9 viestiä | ]