Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 114 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
Bon apetit Bon apetit
Iltapala, lisäsin jalapeeni Iltapala, lisäsin jalapeeni
Luolaston jääkaappi Luolaston jääkaappi
papu-kananmuna pizza papu-kananmuna pizza
AuraKaiserKanaCurry hässäkkä AuraKaiserKanaCurry hässäkkä
Nakuankan pyynnöstä Nakuankan pyynnöstä
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja) Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja)
Carnivore aamupala Carnivore aamupala
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
Uuniperunaa ja maggaraa Uuniperunaa ja  maggaraa
Herkullista kalakeittoa Herkullista kalakeittoa
Oujea Oujea
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
herkullinen nakkipirtelö herkullinen nakkipirtelö
Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa
aamupala aamupala
Ruoaka hommija Ruoaka hommija
Terveysruokaa Terveysruokaa
Kebab Kebab
Jämäsörsseli Jämäsörsseli
Päivän safkat Päivän safkat
Jämäpasta makkarapöperö Jämäpasta makkarapöperö
 1 360 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
29.04.2022 16:29:26
[ + 19 | ]
👑 Plussatuin 29.04.2022.

Pizzaperjantai

[64037] [omatekema.jpg] [0.22 MB] [1600x1200] [] []
omatekema.jpg

pizza

(167)  · 

omatekemä

 · 

oma tekemä

 · 

nam

(7)
29.04.2022 16:30:25 | 17:28:41
#567071 [+8] Piilota Suosittele

Oma tekemä. En osannut päättää täytteitä, joten pistin kaiken mistä pidän:
- Jalapeno
- Oliivi
- Herkkusieni
- Katkarapu
- Aurinkokuivattu tomaatti
- Vuohenjuusto
- Valkosipuli

29.04.2022 20:18:02
#567128 [+1] Piilota Suosittele

>>567104 Oliivi on just parasta ;___;

Ootko edes maistanut "oikeita", kypsiä oliiveita, vaan ainoastaan niitä vihreitä (tai mustiksi värjättyjä), puoliraakoina säilöttyjä?

>>567118

Kieltämättä seitsemän täytettä alkaa olla jo aika paljon. Mutta hyvää tuli silti :3

30.04.2022 17:40:07
#567401 [+-] Piilota Suosittele

>>567215 o,o wot? en tajunnu.. siis ei sillä, että valittaisin kummastakaan.. loppujenlopuksi, vaikken tätä varmaksi tiedäkkään, uskon vahvasti että joka täytteelle on oma pitsansa.. ananas toimii itsellä julia pitsassa tai amerikanossa parhaiten, ja kebu omassa paikallisen nimikko pitsassa jossa on; sibale,kebu,aurajuusto,tatti ja se speshul soosi missei ole mitään epäilyttävää, täsmentäen kaikille teille näsäviisaille rasisteille..

30.04.2022 20:33:56
#567437 [+1] Piilota Suosittele

Itellä taas ainoo, minkä vaihtaisin on vuohenjuusto, tosin en sitäkään sylkisi, jos olisi omassa. Herkullisen näköinen!

01.05.2022 10:57:31 | 10:57:43
#567577 [+-] Piilota Suosittele

>>567416 aaaaaaaaaaa... no tuo selittää.. tosin tuo on siitä vähän huono argumentti, että uskon vahvasti, että valtaosa ihmisistä jotka ajattelevat, että "ananas ei kuulu pitsaan", ovat tätä mieltä koska eivät pidä ananksen mausta, eivätkä niinkään sen takia, että olisivat fanaattisia italialaisen kulttuurin puollustajia ja puhdistajia.. :D

[ 19 viestiä | ]