Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 114 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

teimpähän tämmöstä lohilootaa teimpähän tämmöstä lohilootaa
Jauhelihakeitto Jauhelihakeitto
jäätelökesä jäätelökesä
Vitusti nakkisoppaa Vitusti nakkisoppaa
Ruoaka hommija Ruoaka hommija
juuh elikkäs aamupala juuh elikkäs aamupala
Ime sitä Ime sitä
Evästä Evästä
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
herrrrrrkkujen herkkru pistsza herrrrrrkkujen herkkru pistsza
toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus
Ruokea Ruokea
Eilistä pizzaa (á la chef microwave) Eilistä pizzaa (á la chef microwave)
Yö mätöt Yö mätöt
Niin hyveä kasvis keittoa Niin hyveä kasvis keittoa
Paistettua kanaa Paistettua kanaa
Tuore salsa ja tacolauantai Tuore salsa ja tacolauantai
Herkullista kalakeittoa Herkullista kalakeittoa
Pihvipäivä Pihvipäivä
mässyt mässyt
4x Pepperoni 4x Pepperoni
tein tämmöstä matoruokaa tein tämmöstä matoruokaa
Luolaston romantiikkaa ♥ Luolaston romantiikkaa ♥
hämBööga hämBööga
 887 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.19 MB, 1 tiedosto
10.10.2021 22:27:15
[ + 2 | ]

4x Pepperoni

[57297] [0.png] [1.19 MB] [960x433] [] []
0.png

koti-pizza

 · 

pepperoni

 · 

quadro

 · 

4x suolaista

10.10.2021 23:07:01
#507074 [+3] Piilota Suosittele

Kyllä tuonne ainakin 1 jauheliha olisi pitänyt pohjalle laittaa. Pepperonia onkin sitten tuollain semi-ok:sti nyt. Aina voisi tietysti yhden lisäkierroksen vielä sitäkin ottaa.

10.10.2021 23:13:47
#507080 [+-] Piilota Suosittele

>>507077

Itse menen yleensä tuplajauheliha, pepperoni ja aurajuusto -linjalla. Jos on 5 täytettä, niin sitten toinen pepperonikin.

Joskus ennen muinoin tuli salamia otettua yhdeksi täytteeksi, mutta joissain ählämipaikoissa salami on jotain kuivatettua rustoista koiraa ja aivan hirveätä, niin on tullut sitten yllätysten minimoimiseksi jätettyä salami pois kokonaan.

10.10.2021 23:16:38
#507081 [+-] Piilota Suosittele

>>507080 MIetin kyllä tripla-pepperoni-aura-comboa kanssa :D Jaihan sillä Koti-Pizzasta otin, että saa varmasti oikeaa pepperonia, eikä tavan metua. Äkisti kuulostaa kamalalta, mut ei tuota karvakäsiversiona pystyisi vetämäänkään :D

11.10.2021 15:02:05
#507169 [+-] Piilota Suosittele

Tilaa vaa pizzan ilman täytteitä eli juustopizzan, ja viskelee ite puol pakettia noita tonne sekaan. Tarvi vittu 18€:tä moisesta maksaa.

12.10.2021 12:01:06
#507376 [+-] Piilota Suosittele

>>507290
12.90e

Ei se niin paha perhepizzasta ole. Tuo ei näytä siltä.

Paras pizzeria veloittaa perhepizzasta jo vähintään 16€, 4-5 täytteellä jotain 20€. Hinnat ovat kaksinkertaistuneet samassa paikassa 20 vuodessa.

Maksan kyllä kun yleensä pojille tilaan, ja jos alta 30min, maksan myös tippiä. He tietävät tämän.

[ 10 viestiä | ]