Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 114 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Päivän safkat Päivän safkat
Pihvin pihvi Pihvin pihvi
KATTI(LA) KATTI(LA)
Kebab kermaperunoilla Kebab kermaperunoilla
pojan täyttö pojan täyttö
Makamös Makamös
Cinccumunacas ja sienisalaatti Cinccumunacas ja sienisalaatti
Kalaisa lautanen Kalaisa lautanen
Jotai homostelua Jotai homostelua
Niin hyveä kasvis keittoa Niin hyveä kasvis keittoa
Kebab Kebab
Noodlewich Noodlewich
Koronamös Koronamös
Hampurilaishaaste Hampurilaishaaste
Uuuniohea ja perunaa Uuuniohea ja perunaa
Nuudelit fileepihvillä Nuudelit fileepihvillä
pitsa pitsa
kuliranistinen ruoka kuliranistinen ruoka
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas
Evöstä Evöstä
Jauhelihakeitto Jauhelihakeitto
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
damn that's a bread damn that's a bread
 839 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
03.09.2021 16:41:28
[ + 3 | ]

Liekkilohta

[56340] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1600x900] [] []
tiedosto.jpg

liekkilohi

 · 

lohi

(24)  · 

ateria

(12)  · 

ruoka

(403)  · 

mättö

(66)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)  · 

öky

 · 

rikas

(12)  · 

porho

03.09.2021 16:53:48
#497193 [+-] Piilota Suosittele

närästää. korianterihan on monen mielestä paska mauste mutta ostakaapa niitä kokonaisia siemeniä ja laittakaa myllyyn mitä veivaatte uunikalan päälle vähän, siis kohtuudella niin on niin saatanan hyvää.
ei sillä mausteella taida oikee muuta käyttöö edes olla.

06.09.2021 16:48:50
#498138 [+-] Piilota Suosittele

>>497278
Jep 😋 Mä tilasin pizzaa niin että riitti kahelle koko viikonlopuks. Tosin meni karkkia, viinaa ja sipsejäkin kun oli kahen hengen lanit ja leffailtoja.

Ei jääny treenaamatta mutta kalorit tais ottaa yliotteen. Normaalisti syön hyvin askeettisesti.

Lauantaina oisin syöny ton minuutissa. 4 desiä 60% koskenkorvaa, 20 olutta ja pizzaa niin perhanasti, mutta mässyt.

[ 4 viestiä | ]