Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 152 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Mukaruunimassa Mukaruunimassa
Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa
Master Chef Luolasto Master Chef Luolasto
Jäi kiinni Jäi kiinni
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Haista @Doomdodgers vittu! Haista @Doomdodgers vittu!
Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla
Risteilymätöt Risteilymätöt
Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza
Lampaan paistia ja vihan neksia. Lampaan paistia ja vihan neksia.
Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta
Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike
Sam läskeilee Sam läskeilee
Lohi ja rehut Lohi ja rehut
Lihapataa muusilla Lihapataa muusilla
Läskeilyä Läskeilyä
Parempaa ku norski homostelut Parempaa ku norski homostelut
Oujea Oujea
Bilteman 3e välipala Bilteman 3e välipala
hämBööga hämBööga
Iskenderi kebu Iskenderi kebu
Paistettua pernaa saatana Paistettua pernaa saatana
Bitch'n good! Bitch'n good!
Macaroni Casserole á la Godot Macaroni Casserole á la Godot
 742 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.29 MB, 1 tiedosto
24.11.2020 15:05:02
[ + 0 | ]

Tomaattinen lohipata ja hirssiä

[49761] [tiedosto.jpg] [3.29 MB] [4032x3024] [] []
tiedosto.jpg

lohi

(24)  · 

kesäkurpitsa

 · 

chili

(21)  · 

punasipuli

 · 

lime

24.11.2020 15:13:25 | 15:13:42
#412658 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää ihan hyvältä. Itse en laittais tomaatteja kokonaisena, vaan joku pyree sekaan makua tuomaan. Tää on vaan mun oma mielipide, kun en oikein tykkää kokonaisista tomaatista muualla ku salaateissa...

24.11.2020 15:16:49 | 15:18:06
#412660 [+-] Piilota Suosittele

>>412658
Polpaa laitoin tuo punainen on chiliä.

edit: ja se on siinä ja siinä voiko tuota padaksi sanoa kun on sen verran kastiketta. Tuli jo pari ideaa miten parantaa reseptiä.

[ 4 viestiä | ]