Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 114 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Lasten kossua ja litukka kolaa Lasten kossua ja litukka kolaa
korrekti tapa syödä spagettia korrekti tapa syödä spagettia
mässyt mässyt
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
kuosipala kuosipala
3kg Makaroonimössöhaaste 3kg Makaroonimössöhaaste
Jädeä Jädeä
Elikkäs tuli burrito Elikkäs tuli burrito
Päivällinen Päivällinen
Kirjolohilaatikko Kirjolohilaatikko
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
lounasta lounasta
Spydäriä Spydäriä
Pita vöner Pita vöner
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
Siitä nopea nakkikeitto Siitä nopea nakkikeitto
mättöjä mättöjä
Ostin uuden grillin saatana Ostin uuden grillin saatana
nuudeliresepti nuudeliresepti
Elämää ennen koronaa Elämää ennen koronaa
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
Lohi paistosta Lohi paistosta
Nälkä. Nälkä.
Pekonihampurilainen Pekonihampurilainen
 797 näyttökertaa, 29 viestiä, 1.36 MB, 1 tiedosto
21.04.2020 23:52:07
[ + 2 | ]

Kanasoossia ja pottuja

[42150] [20200421_235002.jpg] [1.36 MB] [2560x1440] [] []
20200421_235002.jpg

kanakastike

 · 

juuh elikkäs

(71)
23.04.2020 00:22:47
#335025 [+-] Piilota Suosittele

>>334757
Kuoritko omenankin?

En

>>334789
kuorissa on paljon kuitua

Saan kuitua ruisleivästä, ja tykkään perunasta jossa ei ole vittumaisia kuoria seassa.

>>334844
Ite teen muusin raastimella

Tää vois olla kompromissi, olettaen että keität niitä vähän aikaa raastamisen jälkeen.

Ja onkos tämä nyt kysymyksenä samanlainen kuin kuinka päin vessapaperi laitetaan, tai kuuluuko ananas pizzaan?

23.04.2020 04:27:55
#335127 [+-] Piilota Suosittele

>>335025
Saan kuitua ruisleivästä, ja tykkään perunasta jossa ei ole vittumaisia kuoria seassa.


Kuoritko ruisleivänkin? Ei olisi uskonut. Onko siinä mitään kuorimista?

23.04.2020 06:58:40 | 06:58:58
#335163 [+-] Piilota Suosittele

>>335127
Kuoritko ruisleivänkin?

Kyllä. Kuorin reunat hampailla aina ensin. Joku lapsuudesta jäänyt tapa kai, mutta syön ne myös.

Kananmunat syön aina kuorineen. Kuorissa on paljon terveellistä kalsiumia.

23.04.2020 23:44:40
#335416 [+-] Piilota Suosittele

>>335313
Ei tule jos ei telakoidu.

Pieni porukka kasaantuu grillini ääreen vappuna, ja telakoitumiset voit pitää fantasioinasi. Sitä ei, tai siis en myönnä että sitä tapahtuisi edes saunassa illemmalla läpällä ja kännissä.

[ 29 viestiä | ]