Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 150 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Läskeilyä Läskeilyä
Köyhyys keksi Köyhyys keksi
4x Pepperoni 4x Pepperoni
Uitmester Uitmester
Läskeilyä Läskeilyä
Herknua tullssa Herknua tullssa
Kebab kermaperunoilla Kebab kermaperunoilla
Iltapala Iltapala
Ruoaka hommija Ruoaka hommija
Makaryllilaatikko Makaryllilaatikko
Affenta ja perunaa remouladella Affenta ja perunaa remouladella
HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla
Spydäriä Spydäriä
Kana-Tonnikala-Jalopeno-Kaiser-Pastasalaatti Kana-Tonnikala-Jalopeno-Kaiser-Pastasalaatti
Elikkäs burrito Elikkäs burrito
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
6/5 maistuu pepperoni 6/5 maistuu pepperoni
Kinkkuananasoliivimetukkapistsa Kinkkuananasoliivimetukkapistsa
Kalaisa lautanen Kalaisa lautanen
Korttiresepti Korttiresepti
New York strippi perunoilla New York strippi perunoilla
toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus
Haastan Jhnnan Haastan Jhnnan
Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
 891 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.66 MB, 6 tiedostoa
31.01.2020 18:32:02
[ + 8 | ]

Kasausohje sisältää tuotesijoittelua

[39092] [leib-(2).jpeg.jpg] [0.9 MB] [1600x2400] [] []
leib-(2).jpeg.jpg
[39091] [leib-(4).jpeg.jpg] [0.85 MB] [1600x2389] [] []
leib-(4).jpeg.jpg
[39090] [leib-(6).jpeg.jpg] [0.78 MB] [1599x2412] [] []
leib-(6).jpeg.jpg
[39089] [leib-(8).jpeg.jpg] [0.72 MB] [1600x2412] [] []
leib-(8).jpeg.jpg
[39088] [leib-(9).jpeg.jpg] [0.3 MB] [1280x960] [] []
leib-(9).jpeg.jpg
[39087] [leib-(10).jpeg.jpg] [0.13 MB] [1600x1200] [] []
leib-(10).jpeg.jpg

leipä

(65)  · 

kinkku

(26)  · 

mätöt

(5)
31.01.2020 18:38:36 | 18:39:12
#301300 [+2] Piilota Suosittele

Herkullisen näkönen leipä! Mä nautin myös noista miniluumutomaateista enemmän kuin normi tomaatista. 5/5

31.01.2020 19:07:02
#301314 [+-] Piilota Suosittele

>>301305 kyl maar leivän päällä hyvää. vähenee se maun terävyys sitä mukaa mitä enemmän sen kanssa syö asioita. vähän niinku kalakastikkeessa

01.02.2020 14:46:54
#301597 [+-] Piilota Suosittele

>>301475 oli vielä toinen vakassa. löin tomaatteihin kevyen suolan ja pippurin ihan vaan hifistelymielessä - ja...

ois pitäny lyyä lisää. ei maistunu missään.

[ 16 viestiä | ]