>>259258 Itseasiassa aika hyvää. Paistettu rasvassa ja hieman juustomaustetta päälle. Jopa tuo isoperseinen oli syötävä, mutta pienemmät oli parhaita. Toukat mitä ei näy pohjalta maistu perunalle.
[
3 viestiä
|
]
⭰
grillikesä part.2
herrrrrrkkujen herkkru pistsza
Araratin ransu kebu
Lihavauva
Natsisoppaa, kiitos Mestari!
Läskeilyä
kaalisiili
Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo
herkullinen nakkipirtelö
Tämmönen päivä
Päivän safkat
Ransut ja skermanen kanakastike
Ilman sähköä ja nettiä
Time to ryyp and chew fish and chips!
Chimichangas
Kebab kermaperunoilla
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.