>>259258 Itseasiassa aika hyvää. Paistettu rasvassa ja hieman juustomaustetta päälle. Jopa tuo isoperseinen oli syötävä, mutta pienemmät oli parhaita. Toukat mitä ei näy pohjalta maistu perunalle.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Iha vitu jepa
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
Keittiön löytö 2
kotipizza
Makaryllilaatikko
mättöjä
Läskeilyä
sadepäivän läskeilyt
Paahdettua kanaa uunista osa 2
Kanalihapulla soppaa
6/5 maistuu pepperoni
Evöstä
Astetta isommat bullad
Lohi paistosta
Kanaa ja juurekseja
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale