Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 114 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Joulupäivän läskimahapitsaa Joulupäivän läskimahapitsaa
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
Lohi ja rehut Lohi ja rehut
Sapuskaa Sapuskaa
Lasagne Lasagne
Kebu kermapersuilla Kebu kermapersuilla
Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet) Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet)
Tein ruokaa Tein ruokaa
Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja) Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja)
Kebab kermaperunoilla Kebab kermaperunoilla
Jauhelihapihvit ja paskeet Jauhelihapihvit ja paskeet
hyvä perse hyvä perse
Lihamakkara Lihamakkara
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Pekonikanaa saatana Pekonikanaa saatana
Korttiresepti Korttiresepti
AuraKaiserKanaCurry hässäkkä AuraKaiserKanaCurry hässäkkä
Nam nam! Nam nam!
oli nälkä, ei oo enää oli nälkä, ei oo enää
Nachopelti makkaroilla Nachopelti makkaroilla
Vihreät uuniin Vihreät uuniin
Burgerit kaupan aineksista Burgerit kaupan aineksista
Ruoke ploki Ruoke ploki
Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki
 875 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.48 MB, 1 tiedosto
22.08.2019 21:46:40
[ + 3 - | ]

Kebu kermapersuilla

[33554] [20190822_214421.jpg] [1.48 MB] [2560x1440] [] []
20190822_214421.jpg

kebab

(59)  · 

juuh elikkäs

(71)
22.08.2019 22:43:26
#238809 [+-] Piilota Suosittele

Hyvä meininki, mutta edelleen vähennä sen perunan syömistä. Maha turpoaa vähemmän kun ei ole kokoajan käymistilassa.

22.08.2019 22:51:45
#238811 [+-] Piilota Suosittele

Olen reilun kastikkeen ystävä (Nile kebabissakin aina sanomassa, että paljon punaista kastiketta, paljon), mutta nyt tulis katsomispohjalta ajatus, että tuo ui jo kastikkeissa...

[ 4 viestiä | ]