Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 150 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Magaronimess Magaronimess
Naguligeitto Naguligeitto
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Tämmönen päivä Tämmönen päivä
Kanaa Kanaa
Aamiaissetit Aamiaissetit
Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta
Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!) Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
Isänpäivä kakku Isänpäivä kakku
AuraKaiserKanaCurry hässäkkä AuraKaiserKanaCurry hässäkkä
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän. Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
sadepäivän läskeilyt sadepäivän läskeilyt
Kalaisa lautanen Kalaisa lautanen
aamupala aamupala
Kerrosleipä. Kerrosleipä.
Pita vöner Pita vöner
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla. Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
Loimulohen ukkeli myi lohta Loimulohen ukkeli myi lohta
nuudelipitsa nuudelipitsa
Pakaste spydäri ja kebab Pakaste spydäri ja kebab
Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Pihviä perunaa ja sipulia Pihviä perunaa ja sipulia
Flat iron steak ja lisukkeet Flat iron steak ja lisukkeet
Otettii sisäxilettä Otettii sisäxilettä
 784 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.95 MB, 1 tiedosto
20.06.2019 16:36:09
[ + 8 - | ]

Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku

[30924] [tiedosto.jpg] [0.95 MB] [3552x2000] [] []
tiedosto.jpg

voileipäkakku

 · 

chef

 · 

heviparta

20.06.2019 18:15:53
#215999 [+-] Piilota Suosittele

Voileipäkakut on kahvikunnan Mersuja tjsp... Ite fiilistelin kaupasta viikonlopuks saarireissulle mukaan potut ja sillit. Kivasti sitten rantakalliolla trangialla kokkailen juhannussafkat ympäri pieruissa.

21.06.2019 00:38:24
#216140 [+-] Piilota Suosittele

>>215999 Vedän pykälän verran paremmaksi ja kaivan huomenna (toivottavasti) pitkällisen ylemmiltä ja alemmilta voimilta rukoilun jälkeen omasta maasta uudet potut johannespöytään. Sillin joudun tosin ostamaan, kun ei saatu muikkuja nuotalta tänä yönä.

[ 7 viestiä | ]