Olis hyvä kun aina aamuisin ; illalla kiertäis kaikki torit ja puistot sammuneiden deekujen lakaisu auto joka kauhois noi denat lavalle ja kuskais vaikka tarastenjärven käsittelyasemalle. Ei meinaan poliisia näköjään kiinnosta poistaa puistossa lähes 24/7 roikkuvaa örinälaumaa joka poistuu paikalta vain hakeakseen *evästä*, mennäkseen pusikkoon paskalle tai kuselle (kaikkien näkyvillä), tai sateen yllättäessä viereisen leikkipuiston katosten alle tai ostarin sisään mistä vartijat antaa porukalle hetkessä lähdöt kun eivät osaa käyttäytyä.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Aamupala saatana
mättöjä
Iltasafkat
Niin hyveä kasvis keittoa
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
pizza
Päivän kebu
Grilli
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
Vitun laiska carnivore illallinen
grillikesä part.2
Tämmönen päivä
Toimii
Vegaaniburgeri
Läskeilyä
Leipäkakku
Gourmet kana
Araratin ransu kebu
Päivän safkat
Lihabul kastike
Kaanin käsky
Jonen grilli mätöt
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am