Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

sosig sosig
Paistettua kanaa Paistettua kanaa
Toimii Toimii
iltapala iltapala
Ruokapornoa Ruokapornoa
Kermaperunakebu Kermaperunakebu
Iltapala Iltapala
Paahdettua kanaa uunista osa 2 Paahdettua kanaa uunista osa 2
Uuniperunaa ja maggaraa Uuniperunaa ja  maggaraa
Kanaa Kanaa
Iltapala, lisäsin jalapeeni Iltapala, lisäsin jalapeeni
Liha, kana ja jättikatkarapu Liha, kana ja jättikatkarapu
Lasten kossua ja litukka kolaa Lasten kossua ja litukka kolaa
Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa. Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa.
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
ihana nainen ihana nainen
Hyvät setit Hyvät setit
Valupertin kunniaksi Valupertin kunniaksi
Päivän safkat Päivän safkat
Mukaruunimassa Mukaruunimassa
Päivällinen Päivällinen
Nyt se lasange uuniin Nyt se lasange uuniin
Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä
 854 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.43 MB, 1 tiedosto
21.02.2019 00:08:02
[ + 3 | ]

Lehtipiheevii

[24779] [15506968208871498622604878447533.jpg] [1.43 MB] [2560x1440] [] []
15506968208871498622604878447533.jpg

juuh elikkäs

(71)
22.02.2019 04:06:07
#162796 [+-] Piilota Suosittele

>>162477
Katoin kanssa, että se tais olle semmonen mitä ei oo valmiiksi hakattu. @Doomdodgers vaan ei tajunnu, että vaikka siinä kannessa lukee lehtipihvi niin se ei välttis tarkota, että se olis sinällään valmis pannuun.

22.02.2019 18:20:17 | 18:20:52
#163040 [+-] Piilota Suosittele

>>163036
Oisko se sitten ollu, että paistoit liian pitkään. Jos punasta solunestettä nousee pintaan niin meni jo liikaa ja piffi on vähän sitten niiku pilalla. Solut on vähän kuin vesi-ilmapalloja, jotka poksahtelee paistaessa. Kun ne on tarpeeksi poksahdellu niin ei ole kuin kumikuoria jäljellä mitä narskuttaa.

22.02.2019 20:17:58
#163098 [+-] Piilota Suosittele

>>163049
En mä noita porsaan pihvejä ole oikein opetullu paistamaan kun on vähän typerä konsepti ihan ajatuspohjalta. Paistelen sitten nautaa pihvinä; kanaa ja possua suikaleena.

[ 9 viestiä | ]