Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 114 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

MMmmmMmm.. MMmmmMmm..
Eilistä pizzaa (á la chef microwave) Eilistä pizzaa (á la chef microwave)
hämBööga hämBööga
Lihapullapastakastike Lihapullapastakastike
Pakaste spydäri ja kebab Pakaste spydäri ja kebab
Karponaaraa ite tein huutista lampaille Karponaaraa ite tein huutista lampaille
Pizzaperjantai Pizzaperjantai
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
kuliranistinen ruoka kuliranistinen ruoka
Ime sitä Ime sitä
Tortillapizzaa Tortillapizzaa
Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
Karitsaa perunasalaatilla Karitsaa perunasalaatilla
Kerrosleipä. Kerrosleipä.
No, joo. Nam. No, joo. Nam.
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän. Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
nisti kys nisti kys
Pihvinaama Pihvinaama
Hirvikebu salaatilla Hirvikebu salaatilla
Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
Hitlerin Siwan makkaraspydäri Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Pihvin pihvi Pihvin pihvi
Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike
Kannaa ja pottuva uunista Kannaa ja pottuva uunista
 712 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.17 MB, 1 tiedosto
13.01.2019 13:49:29
[ + 2 | ]

Hirvikebu salaatilla

[22845] [hirvikebu.jpg] [3.17 MB] [4160x3120] [] []
hirvikebu.jpg

hirvikebab

13.01.2019 13:55:33
#146211 [+-] Piilota Suosittele

Tuli pikkase nälkä vaikka just söin. FeelsAmericanMan. En oo koskaa hirvikebua syöny mut vois kuvitella että ihan maittavat setit.

13.01.2019 14:05:46
#146218 [+-] Piilota Suosittele

>>146211
Kokemuksesta voin sanoa, että hirvenjauhelihasta saa huomattavasti helpommin juustohöylälläkin siivutettavaa kebua. Se on niin vähärasvaista, ettei ilmataskuja muodostu käytännössä ollenkaan ja selviää vähemmällä vaivaamisella.

[ 2 viestiä | ]