>>146211 Kokemuksesta voin sanoa, että hirvenjauhelihasta saa huomattavasti helpommin juustohöylälläkin siivutettavaa kebua. Se on niin vähärasvaista, ettei ilmataskuja muodostu käytännössä ollenkaan ja selviää vähemmällä vaivaamisella.
[
2 viestiä
|
]
⭰
MMmmmMmm..
Eilistä pizzaa (á la chef microwave)
hämBööga
Lihapullapastakastike
Pakaste spydäri ja kebab
Karponaaraa ite tein huutista lampaille
Pizzaperjantai
Carnivore illallinen
kuliranistinen ruoka
Ime sitä
Tortillapizzaa
Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
Karitsaa perunasalaatilla
Kerrosleipä.
No, joo. Nam.
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.