Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Lämpimän börheät leivät Lämpimän börheät leivät
Jauhelihapihvit ja paskeet Jauhelihapihvit ja paskeet
Jauhelihariisipata Jauhelihariisipata
Nää on ihan hyviä :D Nää on ihan hyviä :D
Lihapataa muusilla Lihapataa muusilla
sianliha herkku sianliha herkku
Päivällinen Päivällinen
Ilman sähköä ja nettiä Ilman sähköä ja nettiä
Nälkä. Nälkä.
Kana-Tonnikala-Jalopeno-Kaiser-Pastasalaatti Kana-Tonnikala-Jalopeno-Kaiser-Pastasalaatti
Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä
Jauhelihakeitto Jauhelihakeitto
Tulinen kanahässäkkä Tulinen kanahässäkkä
Jonen grilli mätöt Jonen grilli mätöt
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
nuudelipitsa nuudelipitsa
Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!) Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
Spydäriä Spydäriä
Pekonihampurilainen Pekonihampurilainen
Elikkäs Villen puri Elikkäs Villen puri
Murekepäivä Murekepäivä
Pita vöner Pita vöner
Pekonikanaa saatana Pekonikanaa saatana
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
 886 näyttökertaa, 19 viestiä, 4.19 MB, 1 tiedosto
21.11.2018 18:31:33
[ + 5 | ]

Päivän safkat

[20756] [tiedosto.jpg] [4.19 MB] [3096x4128] [] []
tiedosto.jpg

darius_on_gay

22.11.2018 20:07:07
#124168 [+-] Piilota Suosittele

>>123754
Ihan selvästi ählämien pitsa, kun ei ne osaa parempia tehdä

Mitäs länkytät? Jos kurdit lasketaan ählämeiksi, ne tekevät kyllä parhaita pizzoja lähes joka kuppilassa raskaalla työllä, pitkillä päivillä, ja paskalla palkalla.

Kovaa sakkia. Padesha-joukot jäivät puolustamaan alueitaan ja perheitään, siinä missä muut ählämit karkasivat hyvinvointivaltioihin iPhoneineen ja merkkivaatteineen jättäen vaimonsa ja lapsensa keskelle sotaa.

Heille en anna minkäänlaista krediittiä, mutta näille annan. Ärsyttää rasismi kun ovat hyvin aktiivisesti ruokkimassa suomalaisia työmiehiä - minuakin, vaikka hinnat ovat nousseet ~75% vuodesta 2004.

Kutsun silti niitä karvaranteiksi tai manne-kebabbiloiksi, mutta vain työporukan kuullen.

22.11.2018 20:09:09
#124169 [+-] Piilota Suosittele

Sä muuten vedät liikaa kaljaa ja roskaruokaa Pihvi. Mistä sä edes saat rahotuksen tohon? Et ole töissä, ja toimeentulotuella ei eletä noin.

11.05.2019 18:16:09
#200699 [+-] Piilota Suosittele

>>200495
Ei sillä ollut sairautta. Se ei halunnut vaan enää elää, ja kieltäytyi syömästä. Vanhemmat miljonääreinä hankkivat sille parhaan mahdollisen hoitokodin, mutta kai sekin oli turhaa.

[ 19 viestiä | ]