>>98839 Olin ennen ananaksen vihaaja ja kerroin siitä yhtä innokkaasti kaikille kuin joku kertoo olevansa vegaani. Mut nykyään oon huomannu et pizzassa aurajuusti ananas combo on iha hemmetin hyvä. Jossain kohtaa jouduin piilosyömään ananasta kun en kehdannu myöntää että ehkä sittekkin tykkään siitä jos sen vastapainona on suolanen. Olen nyt tullut sit kaapista ulos.
[
10 viestiä
|
]
⭰
Ruoaka hommija
Burgerit omatekeminä
Juuh elikkäs
kana riisi hässäkkä munalla
Paras idea sitten paskapaperin
Ransut ja skermanen kanakastike
Oujea
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa