Mutta joo, sehän on just tommosta geneeristä punkkipaskaa niin kaikkihan se kuulostaa samalle. Sitte ku Suno AI:lla vääntää näitä niin tottakai se ottaa inspiraatiota kaikista niistä sampleista mitä sille on annettu. Sama juttu ku vedät jotakin norjalaista oksennusmurinametallia niin ei niitä erota kukaan toisistaan. Sama juttu poppimusan kans. Ennen sentään saatto äänestä erottaa vaikka Britneyn ja Christinan, mutta nykyään kaikki kuulostaa aivan loputtomasti samalle.
Ite asiassa nykymusa on semmosta, että kaikki vetää vaan yhtä ja samaa paskaa menemään eikä ketään tunnu kiinnostavan. Ennen sentään oli vaikka Rollarit tai King Diamond jotka veti omaa settiään. Toisesta tuli sitten mainstreamia jonka jälkeen kaikki alko kuulostaan samalle. Kai se on jotakin jutkujen laskutoimituksia, että ku tehään tarpeeks monta poikapändiä niin väki vaan kuuntelee ja ostaa levyjä vaikka kukaan ei erota niitä toisistaan.
Niin.. tästäpä tulikin mieleen se Catalinan poikabändi. Tossa stoori silleen lyhkäsesti vähän oiottuna :D
>>747596 ps. Ettet sä nyt sekottais vähän ku tähän?
[
3 viestiä
|
]
⭰
Say Pizza To Drugs Say No To Yes
BLOOD STAIN CHILD - FREEDOM
SABATON - Soldier Of Heaven
James Bond Jr. tunnari
Luolaston tunnusbiisi
Karhukaisen painajainen
Feral - Welcome to the Graveyard (Official video)
DIE ANTWOORD - UGLY BOY
Opitaan aakkosia Sabatonin kanssa
Rammstein
Cradle of Filth - Blackest Magick In Practice (OV)
Ram Jam - Black Betty (OV)
Rob Zombie - Everybody Scream
My dad had to play this in the car and now I'm hooked
The Presidents of the United States of America - Kitty