Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 8 333 Medioita 1459

Kaikki musiikkimediat jne.

Say Pizza To Drugs Say No To Yes Say Pizza To Drugs Say No To Yes
BLOOD STAIN CHILD - FREEDOM BLOOD STAIN CHILD - FREEDOM
SABATON - Soldier Of Heaven SABATON - Soldier Of Heaven
James Bond Jr. tunnari James Bond Jr. tunnari
Luolaston tunnusbiisi Luolaston tunnusbiisi
Karhukaisen painajainen Karhukaisen painajainen
Feral - Welcome to the Graveyard (Official video) Feral - Welcome to the Graveyard (Official video)
DIE ANTWOORD - UGLY BOY DIE ANTWOORD - UGLY BOY
Opitaan aakkosia Sabatonin kanssa Opitaan aakkosia Sabatonin kanssa
Rammstein Rammstein
Cradle of Filth - Blackest Magick In Practice (OV) Cradle of Filth - Blackest Magick In Practice (OV)
Ram Jam - Black Betty (OV) Ram Jam - Black Betty (OV)
Rob Zombie - Everybody Scream Rob Zombie - Everybody Scream
My dad had to play this in the car and now I'm hooked My dad had to play this in the car and now I'm hooked
The Presidents of the United States of America - Kitty The Presidents of the United States of America - Kitty
7Up 7Up
Dont worry about the virus Dont worry about the virus
Clamavi De Profundis - The Ents' Marching Song Clamavi De Profundis - The Ents' Marching Song
Eisbrecher "Miststueck 2012" Eisbrecher "Miststueck 2012"
The HU - "The Trooper" The HU - "The Trooper"
Attzuu teki hienon laulun Attzuu teki hienon laulun
She Drives Me Crazy (metal cover) She Drives Me Crazy (metal cover)
Death SS - Heavy Demons Death SS - Heavy Demons
Alestorm - You are a pirate Alestorm - You are a pirate
 282 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.7 MB, 1 tiedosto
08.04.2026 06:51:02
[ + 0 | ]

Hapsi teki laulun pihvistä ja musta

[87257] [tiedosto.mpg] [2.7 MB] []

hapsi

(209)  · 

mr pihvi

(6)  · 

digimummo

(43)  · 

paskaa

(159)  · 

suno ai

(5)  · 

luolasto

(149)
08.04.2026 20:09:27 | 20:12:41
#747736 [+-] Piilota Suosittele

>>747596
Se on just näin ku
>>747642
sen sano.

Mutta joo, sehän on just tommosta geneeristä punkkipaskaa niin kaikkihan se kuulostaa samalle. Sitte ku Suno AI:lla vääntää näitä niin tottakai se ottaa inspiraatiota kaikista niistä sampleista mitä sille on annettu. Sama juttu ku vedät jotakin norjalaista oksennusmurinametallia niin ei niitä erota kukaan toisistaan. Sama juttu poppimusan kans. Ennen sentään saatto äänestä erottaa vaikka Britneyn ja Christinan, mutta nykyään kaikki kuulostaa aivan loputtomasti samalle.

Ite asiassa nykymusa on semmosta, että kaikki vetää vaan yhtä ja samaa paskaa menemään eikä ketään tunnu kiinnostavan. Ennen sentään oli vaikka Rollarit tai King Diamond jotka veti omaa settiään. Toisesta tuli sitten mainstreamia jonka jälkeen kaikki alko kuulostaan samalle. Kai se on jotakin jutkujen laskutoimituksia, että ku tehään tarpeeks monta poikapändiä niin väki vaan kuuntelee ja ostaa levyjä vaikka kukaan ei erota niitä toisistaan.

Niin.. tästäpä tulikin mieleen se Catalinan poikabändi. Tossa stoori silleen lyhkäsesti vähän oiottuna :D



>>747596
ps. Ettet sä nyt sekottais vähän ku tähän?

[ 3 viestiä | ]