Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 08.07.2018 13:00:17 Jäseniä 15 Vierailuja 3 744 Medioita 555

Plussatuinpien medioiden tarkoitus on kerätä nimenomaan tämän saavutuksen saaneet mediat, koska katsotuin media-arvonimellä ei ole mitään merkitystä.
Tänne siis kaikki eniten blussaa saaneet turaukset.

Ägplöö, T: Onni Ägplöö, T: Onni
Tynkkystä laulattaa Tynkkystä laulattaa
Paita Paita
Synonyymipullat Synonyymipullat
Hehe Hehe
Hyödyllinen koira Hyödyllinen koira
Synti Kaupunni (Jonne in memoriam ;____; ) Synti Kaupunni (Jonne in memoriam ;____; )
Heleät soinnut Heleät soinnut
Ny on periantai Ny on periantai
Yoker Yoker
Voittajana Esperistä! Voittajana Esperistä!
Näytti hyvältä paperilla Näytti hyvältä paperilla
Fingerpori Fingerpori
Välillä iloisiakin hetkiä Välillä iloisiakin hetkiä
Kamala kohtalo! Kamala kohtalo!
Siitä nopea nakkikeitto Siitä nopea nakkikeitto
kiipeilyä kiipeilyä
Hapsi ja Ipa Hapsi ja Ipa
Venäläinen keksintö Venäläinen keksintö
Luukku 16 Luukku 16
Satu Satu
:D :D
kakkahätä kakkahätä
Superkäyttäjä ulkomailla Superkäyttäjä ulkomailla
 1 308 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto
02.10.2018 10:04:33
[ + 17 - | ]
👑 Plussatuin 02.10.2018.

Tarjoiluvuorossa Mestari

[18647] [9843a625-9952-4caf-8d02-47ddfcc1090f.jpg] [0.09 MB] [618x881] [] []
9843a625-9952-4caf-8d02-47ddfcc1090f.jpg

jussi halla-aho

(60)  · 

halla-aho

(72)  · 

mestari

(37)  · 

twitter

(175)  · 

iikka kivi

(24)  · 

jussi

(53)  · 

ps

(47)  · 

servaus

(8)
03.10.2018 18:04:54
#104747 [+-] Piilota Suosittele

Ei kai tuo "servaus" ollut tarkoitettu Kivelle? Ainakaan alkuperäinen ketju ei tällaista ilmennä. Saatan olla väärässäkin. Hauskempi oli mielestäni Tynkkysen reaktio vaalivalvojaisvideossa kun hän yrittää piilotella mikkiä Halla-Aholta joka höpöttelee verkkohäirinnästä.

03.10.2018 23:12:06 | 23:12:22
#104948 [+-] Piilota Suosittele

104942

Halla-Ahon kommentti liittyy tietysti Kiven edelliseen kommenttiin: "Pakko sanoa sen verran kehuakin, että harvalla poliitikolla on tällaista nettivääntökykyä ilman hermojen palamista.", mutta ajattelin Kiven kommentissaan puhuvan asiasta yleisesti.

Ehkä se oli tosiaan Kivelle tarkoitettu.

[ 12 viestiä | ]