Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 08.07.2018 13:00:17 Jäseniä 15 Vierailuja 3 744 Medioita 555

Plussatuinpien medioiden tarkoitus on kerätä nimenomaan tämän saavutuksen saaneet mediat, koska katsotuin media-arvonimellä ei ole mitään merkitystä.
Tänne siis kaikki eniten blussaa saaneet turaukset.

matoa,leveä kuljetus ja namuja matoa,leveä kuljetus ja namuja
Perät Perät
Köyhien ulina Köyhien ulina
Fingerpori Fingerpori
Mal malloy Mal malloy
Hassan hakee turvapaikkaa Hassan hakee turvapaikkaa
Greta Greta
Reilukerho Reilukerho
Kiirus, sanoi nekru Kiirus, sanoi nekru
tervetuloa länteen tervetuloa länteen
hah :3 hah :3
Tekopyhän määritelmä Tekopyhän määritelmä
polkupyöriä polkupyöriä
Kela Kela
Idiootti Idiootti
Jyrki the vahinkorasistinen K-kauppias 1-4 (hallelujaa) Jyrki the vahinkorasistinen K-kauppias 1-4 (hallelujaa)
Slayjer Slayjer
naapuri sopu naapuri sopu
Nyt loppui se sadetanssi t.mummo Nyt loppui se sadetanssi t.mummo
juna.gif juna.gif
miikalla ottaa pahasti... miikalla ottaa pahasti...
Herkkujen herkku Herkkujen herkku
Siitä nopea nakkikeitto Siitä nopea nakkikeitto
taistelukehä taistelukehä
 1 349 näyttökertaa, 26 viestiä, 0.79 MB, 1 tiedosto
04.09.2018 22:09:59
[ + 35 - | ]
👑 Plussatuin 04.09.2018.

Piirrä itsesi 0_0

[17242] [Untitled-1.png] [0.79 MB] [613x960] [] []
Untitled-1.png

drawyourself yoker

 · 

paras

(25)  · 

ikinä

(6)  · 

monskuu

(18)  · 

kuvakilpailu

 · 

2018

(9)
04.09.2018 22:30:42 | 22:32:39
#91702 [+-] Piilota Suosittele

>>91696
Unohda ne plussat. Tää on ihan selkee voittaja. En tiedä kuka siellä on tällä hetkellä ensimmäisenä, mutta jos se olen minä niin luovutan jo tässä vaiheessa. Tää on niin hieno, että järki lähtee.

04.09.2018 22:44:01
#91709 [+-] Piilota Suosittele

>>91706
Mutta eikö sillon viimehetkillä postanneet saa väkisinkin vähemmän pisteitä kun eivät ehdi olla kuin tunnin tai pari esillä?

04.09.2018 22:46:10
#91712 [+-] Piilota Suosittele

>>91709
Todennäköisesti. Kisa oli aika lyhyt, ja toivoin että ihmiset ehtii siihen piirtää kun pohja oli kuitenkin valmis. Harmillista silti. :/

05.09.2018 06:28:32
#91784 [+-] Piilota Suosittele

En tienny et plussista saa voiton. Noh, ei se haittaa. Oli hauska osallistua :D
Ja kiitos kaikille kommenteista<3 :3 olen sanaton

05.09.2018 08:56:29
#91796 [+-] Piilota Suosittele

>>91784
>>91786
Joo piti miettiä että mikä ratkaisee voiton ja minusta se plussasysteemi oli reilu. Sinulla ja Jeesuksella oli 23.00 saman verran ääniä, joten voittajia kaksi. :D Helkkarin hieno piirros.

[ 26 viestiä | ]