Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 08.07.2018 13:00:17 Jäseniä 15 Vierailuja 3 744 Medioita 555

Plussatuinpien medioiden tarkoitus on kerätä nimenomaan tämän saavutuksen saaneet mediat, koska katsotuin media-arvonimellä ei ole mitään merkitystä.
Tänne siis kaikki eniten blussaa saaneet turaukset.

Ville 10v ei juhli Ville 10v ei juhli
kissa kissa
Kosto on aina iloinen Kosto on aina iloinen
Sijaisemo Sijaisemo
ääniä yössä ääniä yössä
Mitä muuta muka olisi voinut käydä Mitä muuta muka olisi voinut käydä
Sarjakuva Sarjakuva
Vitun juutalaiset Vitun juutalaiset
Helppoa Helppoa
Jussi Halla-aho pormestariksi Jussi Halla-aho pormestariksi
hakkeri :3 hakkeri :3
Media sisältää paskaa Media sisältää paskaa
Rip Rip
feels good man feels good man
Hyvä nimi Hyvä nimi
Kalakaveri Kalakaveri
Kumi unohtu Kumi unohtu
Donki konki Donki konki
awww awww
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Olen ollut hyvä koira Olen ollut hyvä koira
kamerukset kamerukset
Pakotetut porrasturvat Pakotetut porrasturvat
Pääministeri Skitso Pääministeri Skitso
 1 473 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
12.08.2018 16:02:24
[ + 21 - | ]
👑 Plussatuin 12.08.2018.

Muistelua viskilasin ääressä.

[15948] [vaimo.png] [0.11 MB] [672x3325] [] []
vaimo.png

vaimo

(72)  · 

tissit

(1669)  · 

viski

(24)  · 

avioliitto

(10)  · 

vankila

(47)
12.08.2018 18:14:27
#82803 [+-] Piilota Suosittele

>>82791 Miksi ei? Eikö sinulla koskaan käynyt mielesttä että olisi kiva nähdä joku vitsi sarjakuvana? Itsellä monesti, jo lapsena tykkäsin sarjakuvista ja vitseistä. Ja toivoin että joku kuvittaisi vitsejä sarjakuviksi. Ja en nyt meinaa sitä fingerboria (oikeesti, en tykkää siitä sarjiksesta yhtään), vaan oikeesti hauskoja sarjiksia.

12.08.2018 18:20:26
#82807 [+-] Piilota Suosittele

>>82803
Meinasin vain että miksi vain ja ainoastaan noita oikein kiertäneitä ns. wanhoja juttuja. :3
Tykkään itsekin kuvittaa/lukea kuvitettua aiemmin tekstipohjaista juttua.
Fingerpori on mielekäs usealla tasolla.

12.08.2018 19:26:51
#82852 [+-] Piilota Suosittele

>>82807 Itse en tykkää fingerborista koska: piirtotyyli ei miellytä mua ja monesti vitsit on tosi laimeita, tai ne liittyy jollakin tavalla historiaan jolloin pitää tosissaa miettiä että mitä sillä meinataan ja se minusta syö jo itse vitsin arvoa. Uusia vitsejä ei nykypäivänä joka suunnasta pomppaa. Jos sulla on vitsejä/ideoita mitä pitäis toteuttaa, otan toki ilolla vastaan.

14.08.2018 00:36:45
#83165 [+-] Piilota Suosittele

>>82852
Itse en oo yllättävää kyllä tarvinnut etsiä selityksiä niihin historiaan viittaaviin strippeihin; en oo erityisesti lähihistoriasta kiinnostunut mutta ilmeisesti tullut jonkun muun ohessa absorboitua infoa. Muutamaan popkulttuuriin viittaavia oon joutunut kyseleen muilta. :3
Itellä on käynyt välillä mielessä kuvasarjoittaa jotain netin kaskuja/hauskoja sananvaihtoja yms. mutta en oo saanut pitkään aikaan tartuttua kynään 5min pidenpään.
Ei siis niin että tarkoittasin että sun pitää piirtää niistä, mutta imo jostain greentexteistä jne on käyttistä jos tahtoo. :3

14.08.2018 03:46:27
#83171 [+-] Piilota Suosittele

>>83165
Joo. Mua ei taas kaskut kiinnosta. :) piirrän siitä mistä itse olen halunnu piirtää ja se ilmeisesti toimii. En tykkää piirtää surullisia sarjiksia tai pitkiä tarinoita.

[ 10 viestiä | ]