Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 08.07.2018 13:00:17 Jäseniä 15 Vierailuja 3 744 Medioita 555

Plussatuinpien medioiden tarkoitus on kerätä nimenomaan tämän saavutuksen saaneet mediat, koska katsotuin media-arvonimellä ei ole mitään merkitystä.
Tänne siis kaikki eniten blussaa saaneet turaukset.

Videokokoelma Videokokoelma
polkupyöriä polkupyöriä
Äiti komentaa >:3 Äiti komentaa >:3
Täyttä totta Täyttä totta
Rymy-Eetu Rymy-Eetu
Kerran vielä Kerran vielä
Kääriytyy Kääriytyy
Paint-Joulukalenteri 2018 Luukku 14 Paint-Joulukalenteri 2018 Luukku 14
Työt ensin ja sitten terassille Työt ensin ja sitten terassille
voodoo fail voodoo fail
soijarouhe soijarouhe
naapuri sopu naapuri sopu
Mainos Mainos
kopioituivat :3 kopioituivat :3
Suomen lait ei vaan koske kaikkia joissakin asioissa Suomen lait ei vaan koske kaikkia joissakin asioissa
Perät Perät
Poistettu kohtaus Kummisetä-elokuvasta Poistettu kohtaus Kummisetä-elokuvasta
Mahtava kumimies seikkailee Mahtava kumimies seikkailee
Trumpin kirjasto paloi! Trumpin kirjasto paloi!
Paita Paita
Naisen logiikka. Naisen logiikka.
timon ja bumba timon ja bumba
Luolastolainen Luolastolainen
winter war gondola winter war gondola
 1 229 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto
24.07.2018 15:04:07
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 24.07.2018.

Jonnet ei muista

[15231] [tiedosto.png] [0.02 MB] [564x593] [] []
tiedosto.png

kännykkä

(36)  · 

näyttö

(10)  · 

tausta

24.07.2018 19:08:03
#76963 [+-] Piilota Suosittele

Piirsin oman niin tuli hieno eikä ollu muilla samaa. Musiikkia en osaa tuottaa niin kaveri teki vielä teemaan sopivan soittopiipittelyn. Aiettä.

24.07.2018 20:59:43 | 21:00:50
#77009 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
Tilasin joskus superkhoolin Star Wars logon Darth Maulilla koristettuna. :D
Edit: ja tuo "akku lähes tyhmä" taisi olla kanssa. Se oli niin erittäin hauska silloin joskus.

11.11.2020 01:03:51
#408446 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
heh tilas moni. Tilasin itsekkin ylä-asteella ja sen jälkeenkin muutaman.
Tai olikohan niin että sain kaverilta ja jossain puhelimessa oli vissiin niin, että joku kaveri teki.
Mulla oli mm. Audin rekaat ja kenialainen kassikotka eli iso kyrpä siivillä joka oli sillon ''tosi'' hauska juttu.

25.11.2021 23:01:33
#520922 [+-] Piilota Suosittele

Silloin kun oli Nokian Communicaattori 9500 & 9200 niin otin kuvan ja softalla lähetin puhelimen logoksi. Melkein päivittäin saatoin vaihdella. Jengi maksoi nöistä hunajaa ja sukurii. Sama oli soittoäänien kanssa. Mulla soi äänet musista ja peleistä ja jengi soitti jotain vitun monoääniä :)

Elitisti.

[ 17 viestiä | ]