Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Toivo elää Toivo elää
Mustamaija Mustamaija
Syö pillereitä, mielipuoli Syö pillereitä, mielipuoli
Party hard Party hard
Juhan visio suomesta Juhan visio suomesta
Venäjän ja Neuvostoliiton ukrainalaisille lahjoittamat alueet Venäjän ja Neuvostoliiton ukrainalaisille lahjoittamat alueet
Mamuista M Mamuista M
Elämää juutalaisessa perheessä Elämää juutalaisessa perheessä
Tilastoja Tilastoja
Taas ennakoitiin sukupuoli II Taas ennakoitiin sukupuoli II
eeeeiii me mittää mongoolei olah eeeeiii me mittää mongoolei olah
Taas ennakoitiin sukupuoli Taas ennakoitiin sukupuoli
Arjalaisten ja juutalaisten sotilaiden ero Arjalaisten ja juutalaisten sotilaiden ero
Ryppy ja Hassan osa II Ryppy ja Hassan osa II
Kootut selitykset Kootut selitykset
friend time friend time
navy hamster navy hamster
Niin totta Niin totta
On rohkeata sanoa ei On rohkeata sanoa ei
Jätesäkin kanssa selfiet Jätesäkin kanssa selfiet
Miesten muotia Miesten muotia
Ikuinen neekerinpyörä Ikuinen neekerinpyörä
Tollikka ja Pihvi treffeillä Tollikka ja Pihvi treffeillä
kaupustelijat on mukavia kaupustelijat on mukavia
 1 139 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.97 MB, 1 tiedosto
05.04.2018 16:20:24
[ + 14 - | ]

Kulttuurit ovat hip, monikulttuurisuus ei

[10222] [1522933886251.jpg] [0.97 MB] [1591x3502] [] []
1522933886251.jpg

hip

 · 

hop

 · 

multikulti

05.04.2018 16:25:50
#44440 [+1] Piilota Suosittele

Onhan ne muut kulttuurit ihan hauskoja niin kauan ku ne pysyy siellä omissa bambumajoissaan eikä tuu huutelemaan rukouslauluja sun takapihalla

05.04.2018 22:31:21
#44592 [+1] Piilota Suosittele

Vihervasemmiston päämäärä on tehdä ihmisistä yhtä harmaata massaa, ilman yksilöitä ja sukupuolia.
Tasa-arvo toimii. Kysy vaikka Stalinilta.

[ 7 viestiä | ]