Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 514 Medioita 730

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Uunostaja Uunostaja
Täs pitää tietää toi sukelluspeli Täs pitää tietää toi sukelluspeli
perrrjantai perrrjantai
kauppa-apu kauppa-apu
Tori apustaja Tori apustaja
tämäm on vettä tämäm on vettä
hänppy hänkki hänppy hänkki
Ruotsinvalta Ruotsinvalta
kaatunmus kaatunmus
Rassismi apu Rassismi apu
perkuleen poika perkuleen poika
Katolta hyppääminen Katolta hyppääminen
sinä sinä
Aput laivalla Aput laivalla
GTA GTA
ossi ossi
Potsi apu Potsi apu
fren fren
Menne ulso Menne ulso
Tuomari ojentaa Puljujärveä Tuomari ojentaa Puljujärveä
mailma mesta ruus mailma mesta ruus
Mummio apu apustaja Mummio apu apustaja
liitu laku liitu laku
Näpit irti Näpit irti
 675 näyttökertaa, 1 viesti, 0.27 MB, 1 tiedosto
02.06.2025 22:35:17
[ + 4 | ]

Palautusjuoma

[81059] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [1592x516] [] []
tiedosto.jpg

apu

(365)  · 

apustaja

(373)
02.06.2025 23:28:19
#701138 [+-] Piilota Suosittele

No jos palautusjuomana on kalja :D mä en edes ota proteiinia nyt kun pitäisi treenin jälkeen, otan sen minkä kaljasta saan, ja aamuyöllä vasta kun herään armottomaan nälkään (ketipinor).

[ 1 viestiä | ]