Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 512 Medioita 730

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Therian kamerus Therian kamerus
bläkkistäjä bläkkistäjä
pimeä tie, mukavaa matkaa pimeä tie, mukavaa matkaa
Das apu Das apu
Punainen vaara Punainen vaara
Sänkky ala on pimeää Sänkky ala  on pimeää
Sanna ja apu Sanna ja apu
Kaljastaja Kaljastaja
Sammakko ja spurdo Sammakko ja spurdo
aputus sankari aputus sankari
??? ???
raphl raphl
GTA GTA
Käärmestäjä Käärmestäjä
Kissu raappii Kissu raappii
vaavi vaavi
Sir apu Sir apu
helper quest helper quest
iso joulu apu iso joulu apu
Talvi tulee Talvi tulee
huomaava appustus huomaava appustus
Päiväkoti apu Päiväkoti apu
pommiapu pommiapu
Fingerpori apustaja Fingerpori apustaja
 731 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto
01.01.2025 20:08:32
[ + 6 | ]

Lierostaja

[76576] [tiedosto.jpg] [0.25 MB] [983x654] [] []
tiedosto.jpg

liero

 · 

apu apustaja

(345)
01.01.2025 23:34:32
#671032 [+2] Piilota Suosittele

>>671028 Juu kyllä tämä worms on. Täynnä niin tyypillisiä worms vittauksia,
että kukaan, joka niitä on pelannu ei pitäisi erehtyä.

Liero extreme olikin sitten jo ihan omanluokan tuotos verrattuna orginelliin lieroon.

02.01.2025 03:02:05
#671041 [+-] Piilota Suosittele

>>671034 World party:a ja armageddonia tuli aikoinaan pelattua aika reippaasti.
Mutta eka kosketus oli kuitenkin serkuilla ihan orginelli worms ps1:sellä.
Muistaakos kukaan pelanneensa worms 3d:tä ? Se oli jo aika erinlainen
peli edeltäjiinsä, mutta pienen totuttelun jälkeen senkin kanssa
meni tunteja veljien ja serkkujen kanssa hakatessa.

[ 6 viestiä | ]