Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 512 Medioita 730

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

seksikäs apu seksikäs apu
Tutostaja Tutostaja
Apu Z Apu Z
suru apu vanmais kammiosa suru apu vanmais kammiosa
nomnom nomnom
Junastaja Junastaja
Ois kyllä Ois kyllä
Työ aput Työ aput
Kalamstus Kalamstus
Repomies Repomies
miski nii surullinen? miski nii surullinen?
kunikaalinen apu kunikaalinen apu
Viimeinen apustaja Viimeinen apustaja
Rassismi apu Rassismi apu
Kalevala Kalevala
jullu on taas jullu on taas
Taiteilijat kokoontuu Taiteilijat kokoontuu
Kaliaa Kaliaa
puuilo apustus puuilo apustus
Apustajat Apustajat
aay mlao aay mlao
Therian kamerus Therian kamerus
miksi kukan ei vatsaa miksi kukan ei vatsaa
työ apu työ apu
 731 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto
01.01.2025 20:08:32
[ + 6 | ]

Lierostaja

[76576] [tiedosto.jpg] [0.25 MB] [983x654] [] []
tiedosto.jpg

liero

 · 

apu apustaja

(345)
01.01.2025 23:34:32
#671032 [+2] Piilota Suosittele

>>671028 Juu kyllä tämä worms on. Täynnä niin tyypillisiä worms vittauksia,
että kukaan, joka niitä on pelannu ei pitäisi erehtyä.

Liero extreme olikin sitten jo ihan omanluokan tuotos verrattuna orginelliin lieroon.

02.01.2025 03:02:05
#671041 [+-] Piilota Suosittele

>>671034 World party:a ja armageddonia tuli aikoinaan pelattua aika reippaasti.
Mutta eka kosketus oli kuitenkin serkuilla ihan orginelli worms ps1:sellä.
Muistaakos kukaan pelanneensa worms 3d:tä ? Se oli jo aika erinlainen
peli edeltäjiinsä, mutta pienen totuttelun jälkeen senkin kanssa
meni tunteja veljien ja serkkujen kanssa hakatessa.

[ 6 viestiä | ]