Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 494 Medioita 730

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Leikkiaika päättyi Leikkiaika päättyi
Kahvitilaus Kahvitilaus
Leggionalanen apu apustaja Leggionalanen apu apustaja
Uusivuosi Uusivuosi
perho perho
Jesse Jutila Jesse Jutila
Serbia apu Serbia apu
hmmm nielen kiintoisa hmmm nielen kiintoisa
Sym tyväpäivä Sym tyväpäivä
hesburger hesburger
tosi iso apu tosi iso apu
Totostaja Totostaja
sillävälin afrikassa sillävälin afrikassa
olenko vanmainen olenko vanmainen
Kennystaja Kennystaja
raphl raphl
Tarjuos Tarjuos
hnnph assi hnnph assi
Apusaurus Apusaurus
Saunassa Saunassa
Niilostaja22 Niilostaja22
apumursu apumursu
tämäm on vettä tämäm on vettä
Kaljaa Kaljaa
 650 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
22.10.2024 13:55:27
[ + 2 | ]

Virka-apu

[74069] [tiedosto.jpg] [0.22 MB] [965x979] [] []
tiedosto.jpg

apu apustaja

(345)
22.10.2024 21:00:11
#654655 [+1] Piilota Suosittele

>>654642
>>654618
Virka-apussa mä olin intissä muistaakseni vain kerran. Pelattiin pleikkaria ja hajoiltiin röökillä käymiseen. Kohokohta oli aina ku oli ruokailu. Kaverin kans käytii huviksee vaan kiertelee varuskunta-aluetta läpi kun sotku oli niin nähty. Toki täytyy muistaa, että siihen aikaan läppärit oli niin kalliita ettei kovin moni edes uskaltanut ottaa sellaista. Meidän saapumiserästä vain yksi anoi lupaa kapteenilta, sekä sai sen. Ja mitä meitä oli tyyliin 300 ? Nyt ne samit lanitttaa CeeÄssää, juo EeÄssää ja leikkii hippaa.

Ja senkin netisssä.

[ 7 viestiä | ]