Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 446 Medioita 727

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

apu survives apu survives
Hyvää pissaa ja kärpäsiä Hyvää pissaa ja kärpäsiä
Lopetta homo sexksi homat Lopetta homo sexksi homat
Erä apu Erä apu
Hynvää musaakia Hynvää musaakia
indiana apu indiana apu
iso apu juhlakengissä iso apu juhlakengissä
Talibanistaja Talibanistaja
klippi kona klippi kona
perkuleen poika perkuleen poika
Orava perkele Orava perkele
suru perna säki apu suru perna säki apu
??? ???
demiurgi saa turpiin pam pam demiurgi saa turpiin pam pam
mureke apu mureke apu
haamu apustus haamu apustus
Vr Vr
bläkkistäjä bläkkistäjä
Donald Trump Donald Trump
Luolastolainen Luolastolainen
Tampere Tampere
vaavi putoa kosp vaavi putoa kosp
apureikä apureikä
Ilnmastom apustus Ilnmastom apustus
 917 näyttökertaa, 1 viesti, 0.37 MB, 1 tiedosto
03.03.2024 20:32:10
[ + 4 | ]

kirroosi apu

[68292] [kirroosi_apu.png] [0.37 MB] [686x525] [] []
kirroosi_apu.png

apu

(362)  · 

maksakirroosi

 · 

apustaja

(370)  · 

krapula

(71)
04.03.2024 19:50:35
#603244 [+-] Piilota Suosittele

No ei ole vielä menny tohon, mutta ulosteen väristä voi päätellä, että hitaasti on menossa. Ei se bilirubiini kai ihan kolmessa viikossa kerry noin.

[ 1 viestiä | ]